Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Szerokość i wysokość tekstury lokomotywy 303E.

(1/2) > >>

Aminos11:
Witam.

Mam takie pytanie jaka powinna być szerokość i wysokość tekstury dla 303E?

Patrykos:
256x256, 512x512,1024x1024 lub 256x128, 512x256 i 1024x512.

Krzysiek626:

--- Cytat: Aminos11 w 23 Marca 2008, 22:34:15 ---Witam.

Mam takie pytanie jaka powinna być szerokość i wysokość tekstury dla 303E?

--- Koniec cytatu ---
O jakie jednostki Ci chodzi?
Jak otworzysz jakąkolwiek teksturę z symulatora - niech to będzie 303E - okaże się że jej wymiar to konkretna ilość pikseli. Wymiary tekstur w symulatorze są różne. Najlepiej podejrzyj katalogi z taborem.
Resztę informacji znajdziesz przy pomocy opcji szukaj.
@Patrykos już częściowo Cię wyręczył.

youBy:
Empiryczne minimum to 4x4 piksele - mniejszych tex mi nie chciało poprawnie wczytywać.

Maksimum to w zależności od karty 4096x4096 (nie wiem, czy najnowsze Radeony i GeForce'y czytają większe)

EU05:

--- Cytat: Patrykos w 23 Marca 2008, 22:39:24 ---256x256, 512x512,1024x1024 lub 256x128, 512x256 i 1024x512.

--- Koniec cytatu ---

Nie tylko. Może być także 128x4096, 2048x64 i tak dalej. Ważne, aby oba wymiary były potęgami dwójki i - jak wspomniał youBy - mieściły się w zakresie 4 do 4096. Proporcje boków nie mają tu żadnego znaczenia

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod