Autor Wątek:  Serwer ruchu - pociągi towarowe  (Przeczytany 20427 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline osiem

  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Serwer ruchu - pociągi towarowe
« Odpowiedź #30 dnia: 29 Kwietnia 2008, 18:34:15 »
Cytuj
Jak zaprogramować, że po wjechaniu ze składem na bocznicę, ma z tartaku wyjechać SM03 i zabierając po 2 wagony na raz rozformować skład, po czym również po 2-3 wagony sformować inny?
Dynamiczne tworzenie eventów :) Wiadomo jaki tor i gdzie i jaka maszyna pytanie tylko ile wagonów no i kiedy. Więc server ma przygotowane gotowce eventów (pewne rzeczy sobie dynamicznie zmienia wedle potrzeb) i zapodaje te fragmenty non stop on-line a exe łyka nie wiem tylko na ile to jest problem dla exe.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Serwer ruchu - pociągi towarowe
« Odpowiedź #31 dnia: 29 Kwietnia 2008, 18:52:23 »
Cytuj
Jak zaprogramować, że po wjechaniu ze składem na bocznicę, ma z tartaku wyjechać SM03 i zabierając po 2 wagony na raz rozformować skład, po czym również po 2-3 wagony sformować inny?
Dynamiczne tworzenie eventów :) Wiadomo jaki tor i gdzie i jaka maszyna pytanie tylko ile wagonów no i kiedy. Więc server ma przygotowane gotowce eventów (pewne rzeczy sobie dynamicznie zmienia wedle potrzeb) i zapodaje te fragmenty non stop on-line a exe łyka nie wiem tylko na ile to jest problem dla exe.
Tylko co w momencie kiedy jakas SU45 przerznie S1 lub bedzie sobie jechala 5kph bo AI ma takie widzimisie?

Offline acze

  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Serwer ruchu - pociągi towarowe
« Odpowiedź #32 dnia: 30 Kwietnia 2008, 15:46:40 »
2)Nastawnie - sterowałby tym serwer, chyba, że znalazłby się żywy chętny, wtedy przejmowałby robotę. W momencie zejścia usera wracałaby kontrola serwera.

To miałem na myśli mówiąc o modułach.
To, czy do sterowania podpięty jest UI, czy AI, czy czegokolwiek to kwestia podmiany jednej klasy; kwestia tylko stworzenia odpowiedniego interfejsu, który byłby uniwersalny, aby taki moduł podmieniać.

Mogłaby to być też fasada, przełączająca UI i AI w zależności od czegośtam (dyżurny też może mieć czuwak, a co :).

Edit:
Tylko co w momencie kiedy jakas SU45 przerznie S1 lub bedzie sobie jechala 5kph bo AI ma takie widzimisie?

A co sie dzieje w prawdziwym świecie?
SHP i skład jest ściągany/maszynista podmieniany.

AI będzie miała takie widzimisię, jakie się jej zaprogramuje.

Edytuj posty!
/ Żuk

« Ostatnia zmiana: 30 Kwietnia 2008, 19:41:13 wysłana przez Żuk »
http://openrail.net - algorytmika kolejowa:).

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Serwer ruchu - pociągi towarowe
« Odpowiedź #33 dnia: 30 Kwietnia 2008, 16:33:02 »
Tylko co w momencie kiedy jakas SU45 przerznie S1 lub bedzie sobie jechala 5kph bo AI ma takie widzimisie?

A co sie dzieje w prawdziwym świecie?
SHP i skład jest ściągany/maszynista podmieniany.

AI będzie miała takie widzimisię, jakie się jej zaprogramuje.
No tak, ale Ra sam napisal ze serwer nie bedzie przewidywal takich przypadkow - wszystko ma jezdzic idealnie :)

Monczan_SP32

  • Gość
Odp: Serwer ruchu - pociągi towarowe
« Odpowiedź #34 dnia: 30 Kwietnia 2008, 19:01:23 »
Tylko co w momencie kiedy jakas SU45 przerznie S1 lub bedzie sobie jechala 5kph bo AI ma takie widzimisie?

A co sie dzieje w prawdziwym świecie?
SHP i skład jest ściągany/maszynista podmieniany.

(...)
O tym także ja wspominałem

Tylko co w momencie kiedy jakas SU45 przerznie S1 lub bedzie sobie jechala 5kph bo AI ma takie widzimisie?

A co sie dzieje w prawdziwym świecie?
SHP i skład jest ściągany/maszynista podmieniany.

AI będzie miała takie widzimisię, jakie się jej zaprogramuje.
No tak, ale Ra sam napisal ze serwer nie bedzie przewidywal takich przypadkow - wszystko ma jezdzic idealnie :)

No więc właśnie - żeby był wilk syty i owca cała, proponowałem dlatego rozwiązania, które zapisałem wcześniej.