Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Nowości taborowe by Sakorius - Profeta - Sigman - Hunter

<< < (18/64) > >>

RooteK:
Przydała by sie jeszcze po stronie maszynisty na pulpicie tablica obciążeń ;)
Piknie!

Krzysiek626:

--- Cytat: Karol155-7 w 28 Lipca 2008, 20:08:47 ---Sakorius, wszystko pięknie itd:) ale pokaż siatki tych modeli, i powiedz ile ma każdy model (trójkątów) nie poly...

--- Koniec cytatu ---
Masz jakiś istotny powód by o to pytać?

Edycja.

To nie jest lekka niechęć.  Po zadaniu pytania dobrze jest uzasadnić swoją ciekawość.
W rewanżu powiem że pytanie mogło się wydawać aroganckie.

Karol155-7:
Tak, kwestia optymalizacji........... po za tym wyczuwam w Twoim poście lekką niechęć.
Przecież wszystkim nam chodzi, o to by symulator jak najmniej pożerał fps, i o nic więcej.
Gdyż na różnych forach game artowych, siatka to podstawa do oceny.

EP08_015:
Kolega @Sakorius  napewno o tym pamieta. Ale sam wiesz zeby zrobić coś ładnego i szczegółowego, niestety jest to czasami kosztem poly. Proste kanciate kabiny, mozna zrobić małą ilościa poly, ale opływowe i zaokraglone elementy niestety troche pozeraja tego.

Karol155-7:
Rozumiem, więc chciałem zobaczyc tylko siatki (to chyba nic zlego?), i doradzić bo może jest troche loopów, które należało by usunąć, po za tym można zastosować normal mapy, o ile symulator dał by rade je pociągnąc.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod