Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Nowości taborowe by Sakorius - Profeta - Sigman - Hunter
Patrykos:
Witam raz kolejny!
Dzisiaj będzie dosyć ciekawie, przygotowałem kolejne tekstury: 001,004 i 152. Lokomotywy są w bardzo ciekawych malowaniach, ładnie się prezentują i na pewno umilą jazdy w MaSzynowych trasacah!
Zacznijmy chronologicznie - pierwszym będzie 001 - piękna masznyna, rewizje przeszła krótko po wprowadzeniu zielonych czół(Dokładnie 9 marca 2002 roku) w ZNTK Oleśnica. Zachowano jej fabryczne listwy ozdobne, pomalowano piękne zielone czoło i pięknie pomalowano pudło - w ciemne barwy. Mniej/więcej od 2007 roku malatura 'jedynki' straciła na jakości i nieciekawie wyglądała - graffiti, odrapane pudło, brudne listwy, wybite szyby z przedziału maszynowego i odpadająca farba sprawiała, że ET41-001 wyglądała, jakby ją wyciągnięto po długoletnim staniu w krzakach. Przez jakiś czas rolę szyb w przedziale maszynowym pełniła dykta, na reszte zwracano uwagi. W późniejszym okresie zdecydowano, aby odmalować 'jedynkę'. Zaczęto od zamalowania graffiti i ewentualnych ognisk rdzy. Następnie zdecydowano o odmalowaniu czół na jaśniejszy odcień i od jakiegoś czasu lokomotywa stoi w zapasie długotrwałym w lokomotywowni Jelenia Góra. Następna w kolejce jest 004, dla mnie najładniejszy jamnik. Lokomotywa ostatnią rewizje przeszła w ZNTK Oleśnica w 5 maja 2002 roku (001 - 27 maja 2002 roku), zachowując jej żółte pasy(taki wariant stosował ZNTK Lubań Śląski. Przed rewizją lokomotywa również miała takowe pasy), które imitują listwy(podobne do listw malowanych przez ZNTK Oleśnica na EP08 w latach 1998-2001)malując czoło na zielono(pasy przechodziły podobnie jak listwy przez całe pudło). Aktualnie maszyna wyjeździła kilometry bądź jest odstawiona do zapasu w lokomotywowni w Rybniku. I ostatnią teksturą ET41 jaką przygotowałem jest ET41-152. Czechowicka maszyna, odmalowana podczas PD, zamalowano jej żółte czoło, które uzyskała podczas naprawy rewizyjnej w Zduńskiej Woli oraz odmalowano pozostała część pudła. Ciekawostką może być samo miejsce naprawy - Zduńska Wola Karsznice. Od 2003 roku w tamtejszym zakładzie taboru(CMST Łódź) nie naprawia się już lokomotyw(wykonywano rewizje ET41 i ET42 a wcześniej zapewne też 40 i 21). Aktualnie lokomotywa posiada ciemne odcienie zieleni dodając również różnorodność w malowaniach ET41.
Screeny :
SM31-113:
Strasznie krzywe są te tekstury:
http://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=7519.0;attach=6411;image - krawędzie górnych przednich szyb
http://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=7519.0;attach=6415;image - krzywe okienko miedzy przodem a drzwiami
http://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=7519.0;attach=6417;image - mam wrażenie że środkowa część okien z czoła uciekła trochę do góry (ten dół środkowego okienka)
murphy77:
Z tym okienkiem to już chyba przesada.Nic nie jest idealne, ale przód faktycznie wydaje się być krzywy.
Patrykos:
Faktycznie były lekko krzywe, już poprawione.
adsim:
Ja bym się wstrzymał z oceną takich rzeczy do momentu aż model trafi do testów. Być może te krzywizny są efekt ukształtowania czoła, a nie tekstury. Jedyne co mi się rzuca w oczy, to różnica w kolorze czoła i boku w 152 i zbyt duże nasycenie koloru boku w tej teksturze. No i syreny są źle zmapowane:)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej