Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Jak się tworzy łuki (zakręty)?

(1/2) > >>

przepioramarcin:
Proszę trasopisarzy o wskazówki (czy też lekcję),
jak tworzyć zakręty torów lub dróg.
Chodzi mi o odpowiednie określanie wektorów we wpisie definiującym łuk.
Jak to się robi?
Jakie obowiązują zasady?
Pozdrowienia z Sochaczewa. Marcin.

uetam:
http://www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/projektowanie/1_luki.html
Ale jezeli chcesz to robic w notatniku to powodzenia zycze ;)

Quark-t:
Poszukaj na stronach sejmu rozporządzenia ws warunków technicznych, jakim muszą odpowiadać budowle kolejowe i ich usytuowanie.

przepioramarcin:
Zacząłem scenerię opartą na rzeczywistym układzie torów
(orientowaną na realnych współrzędnych określonych przez mapę)
i nie mogę zaimportować tej scenerii do 3dsmax, który z pewnością
umożliwiłby mi dalszą pracę (między innymi tworzenie łuków).
W związku z tym muszę próbować notatnikiem.
Może ktoś, kto taką realną trasę stworzył, podzieli się swoim doświadczeniem
w kwestii tworzenia łuków.

EP07-1057:

--- Cytat: przepioramarcin w 03 Lutego 2008, 14:52:00 ---Zacząłem scenerię opartą na rzeczywistym układzie torów
(orientowaną na realnych współrzędnych określonych przez mapę)
i nie mogę zaimportować tej scenerii do 3dsmax, który z pewnością
umożliwiłby mi dalszą pracę (między innymi tworzenie łuków).
W związku z tym muszę próbować notatnikiem.
Może ktoś, kto taką realną trasę stworzył, podzieli się swoim doświadczeniem
w kwestii tworzenia łuków.

--- Koniec cytatu ---

Łuk w notatniku nie tak łatwo robić sam wiem z doświadczenia dlatego lepiej użyc jet-a.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod