Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
ET24
SM31-113:
//node -1 0 ET24-001 dynamic PKP\206E 206-001 206E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
AtapiCl:
--- Cytat: SM31 w 13 Stycznia 2008, 18:03:47 ---//node -1 0 ET24-001 dynamic PKP\206E 206-001 206E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
--- Koniec cytatu ---
No wpis jest ok. Już wiem co jest nie tak.
--- Cytat: SM31 w 13 Stycznia 2008, 17:37:50 ---Mam tą teksturę ET24 ale jest zapisana jako 206E-001.bmp. Mam zmienić na ET24-001??
--- Koniec cytatu ---
Zmień nazwę tekstury na 206-001.bmp
adamst:
--- Cytat: ZiomalCl w 13 Stycznia 2008, 18:12:08 ---
--- Cytat: SM31 w 13 Stycznia 2008, 18:03:47 ---//node -1 0 ET24-001 dynamic PKP\206E 206-001 206E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
--- Koniec cytatu ---
No wpis jest ok. Już wiem co jest nie tak.
--- Cytat: SM31 w 13 Stycznia 2008, 17:37:50 ---Mam tą teksturę ET24 ale jest zapisana jako 206E-001.bmp. Mam zmienić na ET24-001??
--- Koniec cytatu ---
Zmień nazwę tekstury na 206-001.bmp
--- Koniec cytatu ---
Dla tekstur bmp nie trzeba w scenerii podawać rozszerzenia - zdaje się, że jeśli się je poda, to program zamiast pliku *.bmp będzie szukał *.bmp.bmp
Krzysiek626:
--- Cytat: adamst w 13 Stycznia 2008, 19:27:05 ---Dla tekstur bmp nie trzeba w scenerii podawać rozszerzenia - zdaje się, że jeśli się je poda, to program zamiast pliku *.bmp będzie szukał *.bmp.bmp
--- Koniec cytatu ---
Zdaje się?
Zanim napisałeś post mogłeś sprawdzić te rewelacje. Screen który zrobiłem kilka postów wcześniej jest z rozszerzeniem .bmp dopisanie rozszerzenia nie miało znaczenia.
Jeśli wpis jest poprawny to jedyny powód nie wyświetlenia się tekstury, jest jej brak w odpowiednim katalogu.
AtapiCl:
--- Cytat: adamst w 13 Stycznia 2008, 19:27:05 ---Dla tekstur bmp nie trzeba w scenerii podawać rozszerzenia - zdaje się, że jeśli się je poda, to program zamiast pliku *.bmp będzie szukał *.bmp.bmp
--- Koniec cytatu ---
1. Nie kazałem zmienić nazwy tekstury we wpisie do scenerii, tylko zmienić nazwę pliku .bmp w katalogu 206E.
2. Gdy poda się we wpisie nazwę tekstury nazwa.bmp to symek normalnie wczyta tą teksturę.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej