Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 Fototła zamiast budynków 3D

<< < (2/2)

Azad:

--- Cytat: "Dewik" ---Według mnie to jest debesciarski pomysł :P Napewno w ten sposób nasze procki i grafiki odetchna od ciezkiej pracy...Napewno gra zyskałaby wiecej Fpsów :))
--- Koniec cytatu ---


Dla uściślenia - nie twierdzę, że zastąpienie terenu full 3D płaskimi fototłami zwiększy liczbę FPS z 3 czy 7 do 60 ;-), ale wydaje mi się, że obciążanie kompów hektarami terenu, po którym nie jedziemy, a w wyniku którego wydajność drastycznie spada, mija się z celem. Z morzem to może rzeczywiście nie ma problemu ;-) ale jeśli chodzi o miasta to już gorzej. Podobnie jest z górami w oddali - mniej do wyświetlania, a można full zadrzewione góry stosować i różne kombinacje zboczy... Zresztą, twórcy najlepiej będą wiedzieć, czy to coś pomoże. Pytanie dodatkowe - tylko czy ktoś będzie chciał jeździć w "towarzystwie" płaskich bitmapek z zyskiem dla FPS? Bo może ja się mylę i to rozwiązanie w ogóle nie poprawi szybkości działania symulatorka?

Z szerokotorowym pozdrowieniem!!!

Nicolass:
Myślicie że na nebuli będzie trzeba też prowadzić program oszczędzania wszystkiego co zmniejsza fps? Według mnie jak teraz z tym co jest mamy średnio 3 - 8 na stacji 12 - 25 na trasie to po przeniesieniu na nebule fps skoczy 2x - 4x wiec nie ma sensu się w to bawic.
Myślę że mimo wszystko lepiej mieć budynki w 3D, bo potem można je wykorzystać do innej trasy np. stawiając 50m od torów - płaskimi teksturami tego się nie zrobi. Zresztą zawsze można box przerobić na płaską teksturkę ale w drugą stronę (textura -> box) się nie da.
Uważam że pomysł sam w sobie nie jest zły. Jednak tekstury powstawały by po to by zwiększyć fps, a wraz z pojawieniem się nubuli ten problem sam zniknie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod