Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje

 Różne tekstury nieba

<< < (2/4) > >>

mechatronik:
Bo Twoje exe nie obsługuje komendy "sky".

BLAcKboY:
Co do Piątego screen'a, który ma tam wyraźną granicę.
Jeżeli być realistą, to rozmycie dołu tekstury nieba, lub zmiana koloru mgły jest złym rozwiązaniem. Czy ktoś z was widział, błękitne niebo, z kilkoma chmurkami i słońcem, w okolicy południa, i horyzont zasnuty mgłą? Trzeba po prostu efekt mgły zlikwidować.

eu07_304:
Da się to zrobić wprowadzając mgłę która zaczyna się ponad 2000 metra od kamery.

adsim:

--- Cytat: BLAcKboY w 11 Stycznia 2008, 17:17:14 ---Co do Piątego screen'a, który ma tam wyraźną granicę.
Jeżeli być realistą, to rozmycie dołu tekstury nieba, lub zmiana koloru mgły jest złym rozwiązaniem. Czy ktoś z was widział, błękitne niebo, z kilkoma chmurkami i słońcem, w okolicy południa, i horyzont zasnuty mgłą? Trzeba po prostu efekt mgły zlikwidować.

--- Koniec cytatu ---
W paczce, którą wydałem, ta mgła jest już poprawiona.

Darth Luk:
Co do nocy to proponuję taki wpis:

sky skj_night.t3d endsky
atmo 0.0 0.0 0.0 0 1200 0.0 0.0 0.0 endatmo
light -4000 800 -8000 0.1 0.1 0.1 0.1 0.1 0.1 0.5 0.3 0.3 endlight

Wydaje mi się lepszy do księżycowej nocy.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod