Symulator EU07 (i nie tylko) > Screeny

 Widoki z losowanymi teksturami

(1/1)

Ra:
Chciałbym się tu pochwalić moim niewielkim wkładem w rozwój Symka. Nie zrobiłem żadnych modeli, ani tekstur, ale za to wprowadziłem trochę twórczego chaosu w scenerie. To za sprawą mojego programu, który losuje tekstury. Oto przykład:



Nie jest to może szczyt możliwości, bo ten zestaw tekstur pochodzi z 2004 roku i pewnie są nowe modele z większą ilością tekstur.

Ps. Póki co przygotowanie programu do losowania tekstur wymaga trochę pracy (trzeba zrobić listy tekstur i przypisać im modele). Efekty również są komiczne w przypadku lokomotyw dwuczłonowych i EZT (każdy człon dostaje inną teksturę) i nie ma jeszcze pilnowania niepowtarzalności lokomotyw. Ale myślę, że niedługo uda się to usprawnić i ulepszyć.

Oto mieszanka, jaką uzyskał @kolejarz LHS:



Jeśli komuś się uda uzyskać jakieś ciekawe kombinacje, to proszę się dopisać w tym wątku. :)

eu07_304:
Patrz Bhp:

Cesky Kretek:
Ten program bierze tekstury losowo-losowo, czy losowo-po kolei ?

Ra:
Przy każdym dynamic jest wykonywane losowanie liczby z przedziału 1..ilość_tekstur. (Dokładniej jest to funkcja pseudolosowa.) Dopiero przymierzam się do zrobienia np. listy lokomotyw, gdzie wykorzystane tekstury byłyby zaznaczane, aby w miarę możliwości (ilości) się nie powtarzały.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod