« Odpowiedź #5 dnia: 10 Grudnia 2007, 21:41:29 »
Odsuwając oczywistości na bok. Co może przewozić ostatni wagon "pocztowy". Czy naprawdę jest tam poczta? Może to jakiś specjalny rodzaj poczty. Biegnącej tylko pomiędzy stacją początkową i końcową tego pociągu, a ilość korespondencji wymusza na przewoźniku używanie wagonu pocztowego?
Gdybym to ja był odpowiedzialny za przewóz poczty i miał taki układ stacji:
A-->--B-->--C
to:
1. Wyładunek poczty w C -wagon ustawiłbym za lokiem (żeby móc ew w razie potrzeby, podczepić bez większych problemów wagony z tyłu składu np. na stacji B)
2. Wyładunek poczty w B -wagon na końcu, żeby nie trzeba było manewrować lokiem, żeby go wyłączyć ze składu.
3. Cenna poczta -dużo kasy itd. to niezależnie czy wyładunek w B czy C to wagon dałbym za lokiem.
Tak mniej więcej bym sobie to wyobrażał. Ale należy pamiętać, że "punkt widzenia zależy od punktu siedzenia" a ja narazie siedzę przed monitorem ;).
Pozdrawiam.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76