Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 EN57-2000 Wersja Beta

<< < (12/14) > >>

youBy:
Powiedzmy szczerze, że teraz nie ma już chyba granic. Oczywiście czym mniej, tym lepiej, ale i tak powoli większość przestaje na to patrzeć...

Quork QTar:
Jak juz gdzie indziej pisalem, jestem wspoldeveloperem VegaTREK, (moda Star Trek do VegaStrike), i zarowno teoretycznie, jak i eksperymentalnie stwierdzono, ze zwiekszenie liczby poly o wspolczynnik 10 zmniejsza fps o 1 do 3. Dopiero od pewnej granicy, przy kilkuset tysiecach poly, drastycznie spada fps na dzisiejszych kartach graficznych. Rozmiar tekstury duuuuuuuuuuuuuuuuzo bardziej wlpywa na fps, strasznym "killerem" fps sa przecinajace sie poly.

filip2h:

--- Cytat: youBy w 14 Maja 2009, 20:45:33 ---Powiedzmy szczerze, że teraz nie ma już chyba granic. Oczywiście czym mniej, tym lepiej, ale i tak powoli większość przestaje na to patrzeć...

--- Koniec cytatu ---
Standard dzisiejszych kart graficznych zaczyna się grubo powyżej 256mb tak więc rzeczywiście może przestać się przejmować dużym POLY, choć też nie fair by było zapomnieć o użytkownikach ze słabszymi grafikami.

Thalys:
Szacowałem sobie przed chwilą w ilu mogę się zamknąć. Cały ezet może ważyć około 18tys polygonów.

   « Dodano: 17 Maja 2009, 20:01:18 »Hyhy, no i SPOT nabrał kształtów. Zrobiłem mu zgarniacz, sprzęg, całe podwozie i wywiewki na dachu. Generalnie do wydłubania pozostaje jeszcze wnętrze, drzwi wraz z animacją oraz trąbki. Posyłam screen.

   « Dodano: 19 Maja 2009, 16:52:49 »Hyhy, czyli tak. Sporo się pozmieniało. Na sam początek... Na pierwszym screenie widać jak powoli zaczyna się kształtować wnętrze widoczne z zewnątrz. Na drugim screenie mamy pogląd na podwozie pojazdu, które powstało z dwóch jednostek (foty z dwóch różnych pojazdów). Trzeci screen ukazuje drugą stronę podwozia, widać tutaj rure od miski ustępowej. ;> Na czwartym natomiast widać czoło. Tutaj dokonało się troszkę zmian. Po pierwsze wszystkie reflektory zostały już "wsadzone" do środka, dodałem im ładne uszczelki, pozbyłem się też napisu "Wrocław Gł" z wyświetlacza, pojawiła się również wycieraczka. Ostatni Screen ukazuje cały model, z nowości: wszędzie już są szyby, dodatkowo pojawiły się ramy poprzeczne w oknach z lufcikami (niektóre lufciki zostaną uchylone. :)). Całość niestety waży troszkę dużo bo już 8177 poly.

Mam też mały dylemat... Może Wy się orientujecie jak do jasnej cholery wygląda sprawa drzwi służbowych w SPOTach. Kurde na jednych fotach są takie drzwi, na drugich nie, nie mam pojęcia o co z tym chodzi. W ogóle WTF?

youBy:
No one są tylko z lewej w członach r.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod