Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 EN57-2000 Wersja Beta

<< < (2/14) > >>

reds0:
Czy mógłby ktoś poda wpis do dynamic dat. Dzięki

bumer:
Wpis do dynamic.dat jest już wpisany bo jest identyczny jak w tradycyjnym EN57

KowiEU:
Kabine znakomita, model tez niczego sobie ale fizyka jakas dziwna tzn zbyt duzy skok pradu miedzy szeregowa i rownolegla, a przetok jakis "krotki" chyba ze te zmodernizowane kible tak maja??

eu07-001:
Dzień dobry .
Po jeździe w koltomowie znalazłem niespasowania:
- Drzwi otwierają się na złą stronę;
- Miejsce położenia kamery w kabinach za daleko, powinno być 0,5 m do przodu;
- Brakuje tekstury stolika w przedziałach;
- Przedział za kabiną wchodzi na miejsce kabiny.
Są też zalety:
- Ładne dźwięki,
- Realistyczne przyspieszenie,
- Samo że jest ten model sprawiło mi przyjemność :D
Więcej nie testowałem.

Pzdr,Krzysztof EUo7-oo1 Kondratowicz

JONIN_EZT:
Z tym przetokiem to było specjalnie. W zmodernizowanych kiblach z rozruchem impulsowym nie ma charakterystycznego szarpnięcia, dlatego zostały zmniejszone parametry rozruchu na przetoku. Według mnie to było dobre przemyślenie, chociaż tylko parę SPOT-kibli ma ten rozruch (z PR nie jestem pewien ale pierwsze 3 2001 2002 i 2003 mają ten rozruch) i jeszcze wszystkie 4 SPOT-kible SKM.

Jedno najważniejsze co powinno się zmienic we wszystkich symkowych EZTach, obniżenie Sprzęgu do realnej wysokości, bo są za wysoko. W tym kiblu zostało to wprowadzone i jest to jeszcze nowy model sprzęgu.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod