Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje

 Odp: Fabryka Pojazdów Szynowych - CTL & Patrykos - wagon Lgs. ;)

<< < (31/50) > >>

BLAcKboY:
??? Nie rozumiem. Obecnie 1457 wygląda TAK. Więc nie pasuje, ani do stanu poprzedniego, ani do obecnego  ;)

Patrykos:
1457 miał przez chwilę zwykłe reflektory...chyba. Nie wiem jak to tam z tymi reflektorami, jest taka wersja.

Patrykos:
Tratatata!
Witam !
Chciałbym Wam dzisiaj przekazać kilkadziesiąt nowych tekstur, są to węglarki, 2 eamosy i 2 lokomotywy!
Na pierwszy ogień idzie byczek 1044 :



Lokomotywa jest po rewizji w Gliwicach (2001 rok) stąd te malowanie.



Kolejną lokomotywą jest ET21-606, jest to trup który stoi w Wałbrzychu, jest on po Ś.P ZNTK Lubań Śląski. Tekstura składa się z : Bok ET21-606, drugi bok 605 a czoło jest 463, myślę, że jednak to nie utrudni tego, abyście ze smakiem podziwiali tą teksturę!

Przejdźmy do wagonów ...



Są to dwie tekstury wagonów Eamos!



Kolejne wagony, są to bardzo dobrze Wam znane wagony ...


















KOLORY POPRAWIONE




























































Wagon z Czech, Słowacji, dzierżawa Koleje Bałtyckie



Takie wagony możemy spotkać w składach PKP






Zdjęcia wykonali :
Defiler
Patrykos
Gorzowiak_16
m0ke
Poznaniak
EU07-483
BR232

Jeśli kogoś pominąłem, bardzo przepraszam.
Tekstury będą niebawem na chomiku.

Pozdrawiam
Patrykos


EDYTA PODPOWIADA:

http://www.sendspace.pl/file/ecer9rJX/
http://rapidshare.com/files/100252919/EAOS_lok_14.03.08_.rar.html
Narazie nie będzie paczki na chomiku

Sigman:
Patrykos, dlaczego robisz czoła wagonów z kawałków boków? Zauważyłem to we wszystkich twoich teksturach. może warto postarać się o zdjęcie czoła?
Dlaczego też w większości te tekstury są takie krzywe? Przecież można wyrównać to tak, żeby pion był pionem.
Warto też skorzystać z oprogramowania usuwającego szum ze zdjęć. Naprawdę uwierz mi to bardzo dużo daje. Ja robiąc tekstury zawsze pozbywam się najpierw szumu, po wklejeniu elementu na teksturę dodatkowo wyostrzam go i efekt jest znacznie lepszy niż przy samym wklejeniu na żywo ze zdjęcia.
Jeśli chce się mieć dobrą teksturę, to trzeba się do tego przyłożyć, popatrzeć na jakość zdjęcia, czy się nadaje, starać się uzyskać jak najlepszą jakość. Ja się tego trzymam i nie robię zaszumionych i nieostrych tekstur.
Mam wrażenie, że robisz tekstury na ilość, a nie na jakość.

defiler:

--- Cytat: Patrykos w 17 Marca 2008, 16:56:01 ---Tratatata!
--- Koniec cytatu ---
Dokladnie. Nawalasz tekstury jak z karabinu. Szkoda tylko, ze zadna z nich nie jest skonczona. Pozwole sobie napisac pare słów o ET22-1044 ( jakos znajomo mi wyglada ;) ).
-Laczenie czola z bokami bardzo rzuca sie w oczy. Kolory sie nie zgadzaja.
-Czolo chyba nawet nie bylo prostowane ( przednie i narozne szyby krzywe ). Porecze i uchwyty bardzo niestarannie zamazane.
-Zostawiles "otwarte" drzwi. To kolejny minus.
Zamiast wydac lawine nieukonczonych tekstur. Wydaj jedna ale za to porzadna. Posiedz nad nia, nie 15min tylko kilka godzin. Efekt bedzie na pewno niebo lepszy.

Pozdrawiam

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod