Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Dość skromnych stacyjek i opuszczonych patyków

<< < (2/3) > >>

Inter City:
Stacja ogromna i robi wrazenie. Ale wracamy na ziemie i eFPeeSy będzie ciężko coś tak mi sie widzi. Ja mam na Celeronie 1,7 GF2 64 256 RAM win98 w Kacu koło 4 klatek. A tu to będzie może jedna. :(

Pit:
Zobaczymy ktora bedzie sie bardziej podobala: moja czy Twoja :))

Mam zdjecia dwoch lokomotywowni - moze chcesz, bo widzialem ze stoi przy torach wielki czarny box :) Namiary w profilu, albo irc :)

Teksturki lokow robiles sam? czy zbierales po ludziach ? Bo widze tam wiecej niz jest w Download.

Skad brales uklad torow i slupow ? Nie mow ze chodziels z zeszytem i szkicowales :)

Inter City:
O własnie moze zanim cała traske to kolega dorzuciłby do dałnloadu teksturki tych nowych siódemek? Całkiem ładnie się prezentują.

Bart:
Kilka odpowiedzi - pokolei:

Adam88 : komputer z NASA wykona nieprawidłową operację i nastąpi zamknięcie MaSzyny. Więc nie kupuj tego złomu tylko P4 najlepiej.

EU07-457: Twórca jest aktualnie (i od początku) jeden. Niemiałem z kim tego robić. Wogóle tu jest problem bo niemogę nawet znaleźć żadnego MK z Lublina który miałby mniej jak 30 lat. McZapkiego tylko czasem męczyłem o jakieś wskazówki. Wszyscy są zajęci życiem....

McZapkie:
1. Długość jest krótka :P. Dlatego zostawiłem sobie czas do marca żeby w miarę przerw w sesji dorobić szlak do Nałeczowa. Wtedy będzie około 40 km. Zrobiłem już manewry - trzeba czekać aż pociągi przecinające kurs przejadą... no chyba że będzie się pierwszym. Nie wiem czy dam radę zrobić sym. nastawni. Musiałbyś mnie bardziej wtajemniczyć... bo to co do tej pory mi o tym pisałeś to mi nic nie mówiło...

2. Wskaźniki to sam pochowałem pod torami (choć jeszcze nie wszędzie). Bo tu nie ma ani jednego wskaźnika. Wszytko jest sterowane elektrycznie, brak jakichkolwiek linek.

3. Te słupy są akurat białe. Tak, tak... odbiło mi i nawet jak sie dorobiłem cyfraka to robiłem zdjęcia i przerabiałem trakcję tak jak w rzeczywistości. Kotwy wiszą tam gdzie w realu i inne dziwności trakcyjne...
Aby te słupy potwierdzić:
http://members.lycos.co.uk/bartmetelsky/lublin/
zdjęcia konkretnie
http://members.lycos.co.uk/bartmetelsky/lublin/01010020_2.JPG
http://members.lycos.co.uk/bartmetelsky/lublin/01010017_2.JPG

4. No tak. Budynków brakuje. Dworzec lubelski jest b. skomplikowany i dotego zasłonięty. Nawet nie ma jak zrobić zdjęć. Zresztą czy jest sens bawić się w budynki?. Potem pojawią się posty: "Jak usunąć trakcję i budynki?!"

5. Luuzik

6. Na AMD 2500+ z ATI Radeon 9200 128 MB --> najmarniej było 4.2 fps bez trakcji, a z trakcją 3.5 fps. Ale jeszcze zwolniłem do 2.8 fps dodajac kilka skałdów na postojowych. Bez eventów przy znacznie większej ilości skałdów na P4 2.4 GHz i GF4 mx 440 64MB było 4.5 fps, ale gdy wszystko stało...

Pit: Twoja trasa ma urocze otoczenie. Chciałem nawet żebyś się zajął moją... a ściślej jej otoczeniem. Wtedy ja zajął bym się konkretnie schematem i eventami bo niechce mi się robić drzew, lasów domków... Zresztą troche tego juz jest.. ale ja skupiłem się na screenshotach z samej stacji.. a jest jeszcze zrobiony Motycz. Lublin to wyżyna.. tu są same wzniesienia, nawet drzewa ciężko wstawiać bo potem wiszą metrnad trawą...

Też zrobiłem zdjęcia lubelskiej szopy ale składa się ona z 5 budynków złączonych w jedno.. są starej daty więc mają makabryczne kształty. Ten box jest tylko na oko.. poglądowy.. lepiej niż pustka...
Teksturki robiłem skrupulatnie sam ze swoich zdjęć albo ze zdjęć Krzysztofa Paziewskiego, który sam mi je przysyłał. Myślę że są starannie zrobione i wszystko na swoim miejscu.

Układ torów jest wzięty z zeszytu - tak sam chodziłem i rysowałem... każdy z tych torów był przeze mnie narysowany

Inter City:
Oj próbowałem dorzucić do downloadu.. ale porobili jakieś skomplikowane procedury, trzeba wypełnić formularz... ten opieszały biurokratyzm jest już nawet w grach komputerowych. Nie wiem co mam powpisywać w adres URL i innych rubrykach.. Jak to uproszczą to prześle tekstury...

pozdrawiam wszystkich...

McZapkie:
1) Jesli chodzi o robienie scenerii to w nebuli bedzie to latwiejsze,
bo jest wykrywana kolizja z terenem, dziki czemu obiekty
lokowane sa na powierzchni terenu (potem mozna je sobie
dodatkowo przesuwac XYZ).
Dlatego uwazam, ze nie ma co inwestowac w bardzo dlugie
trasy (aczkolwiek pomysl z Naleczowem jest OK), ale warto
zainwestowc w architekture - skoro tak dokladnie odwzorowales
wszystkie slupy, zardzewiale semafory itp.
Jesli cos jest czesciowo przesloniete, to zaden problem wyretuszowac
albo wkleic inny podobny fragment np. od storny ulicy.

2) nie chodzilo mi o kolor slupow (nawiasem mowiac one nie sa
szare tylko spłowiało-niebieskie). Chodzilo mi o kolor tła -
czyli tych miejsc gdzie tekstura ma maske przezroczystosci.
Powinen byc czarny, bo inny kolor "wylazi" na krawedziach.

Pozdr,

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod