Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Akcja usprawniania taboru do symulatora.
LHS_ST40S:
Na mocy limitu znaków (20000) zaczynam nowy post pod poprzednim postem.
289.Eaos534 3 630-8m=19300O-GP24/48@40Poj.290.Eaos536 5 122-1m=20000O-GP23/52@44Poj.291.Eaos-w530 6 388-8m=19840O-GP24/48@40Poj.292.Eaos536 5 872-1m=20100O-GP23/52@44Poj.293.Eaos535 4 567-0m=21000O-GP22/54@45Poj.294.Eaos536 1 275-1m=21500O-GP24/52@44Poj.295.Eaos535 1 597-0m=20200O-GP23/52@44Poj.296.Eaos535 7 807-7m=21400O-GP22/54@45Poj.297.Eaos533 6 679-5m=18720O-GP24/48@40Poj.298.Eaos534 7 536-5m=19800O-GP23/52@44Poj.299.Eaos534 6 382-3m=20360O-GP24/52@44Poj.300.Eaos535 0 731-6m=19800O-GP23/52@44Poj.301.Eaos535 1 921-2m=20100O-GP23/52@44Poj.*302.Eaos535 1 240-7m=19480O-GP=A23/52@44 max. 59tPoj.303.Eaos549 8 747-5m=20700O-GP24/52@44Poj.304.Eaos536 9 532-7m=21400O-GP22/54@45Poj.305.Eaos535 0 886-8m=20340O-GP20/55@58Poj.306.Eaos533 6 006-1m=19400O-GP20/55@58Poj.307.Eaos549 9 943-9m=21100O-GP22/54@45Poj.308.Eaos549 7 303-8m=21960O-GP24/52@44Poj.309.Eaos536 2 786-6m=18900O-GP23/52@44Poj.310.Eaos537 2 065-3m=21000O-GP24/52@44Poj.311.Eaos549 7 431-7m=21115O-GP24/52@44Poj.312.Eaos535 1 386-8m=19620O-GP23/52@44Poj.313.Eaos534 7 304-8m=19560O-GP23/52@44Poj.314.Eaos533 6 636-4m=18900O-GP20/55@58Poj.**315.Eanos537 5 261-5m=22350O-GP-Amax. 63tPoj.(K)316.Eaos-w540 0 202-6m=20450O-GP24/52@44Poj.317.Eaos536 8 696-9m=20380O-GP24/52@44Poj.318.Eaos536 9 700-0m=22040O-GP22/54@45Poj.319.Eaos549 9 464-6m=21150O-GP24/52@44Poj.320.Eaos537 1 050-4m=20900O-GP24/52@44Poj.321.Eaos534 6 803-8m=20840O-GP24/52@44Poj.322.Eaos535 3 887-3m=19060O-GP23/52@44Poj.323.Eaos535 5 773-3m=21010O-GP22/54@45Poj.324.Eaos536 0 642-3m=21270O-GP24/52@44Poj.325.Eaos535 3 219-9m=19500O-GP23/52@44Poj.326.Eaos-w535 6 271-5m=20450O-GP24/52@44Poj.327.Eaos537 2 473-9m=21500O-GP22/54@45Poj.328.Eaos535 8 438-0m=20700O-GP24/52@44Poj.329.Eaos536 4 353-3m=20700O-GP24/54@44Poj.330.Eaos549 6 150-4m=19900O-GP23/52@44Poj.*Takie 2 w 1 to nie pomyłka. Wyjaśnienie w załączniku.
**Eanos na pojedynczych kompozytach. Nie wiem tylko czy logo z klockami, literą K i okręgiem to nie czasem chodzi o Knorr Bremse, ale tu znowu pytanie skoro KE to czemu na pudle jest napisane O? Załącznik drugi.
youBy:
O, 445W! Właśnie jesteś na tropie wielkiego monopolu: Knorr-Bremse przejęło Oerlikona i Westinghouse’a już jakiś czas temu :D A to jest zdaje się rozdzielacz ESH.
chemik35:
Na dobry początek wrzucam jako wstęp do większej partii materiału prosto z Płocka.
1. Fas 31516734632-1 m=28800kg O-GP 31/54@45t Poj.
2. Fas 31516734720-4 m=28600kg O-GP 31/54@45t Poj.
3. Fas 31516734778-2 m=29200kg O-GP 31/54@45t Poj.
4. Fas 31516734689-1 m=28900kg O-GP 31/54@45t Poj.
5. Fa 82516700325-0 m=26900kg O-GP 21/34@40t Poj.
6. Fas 31516730008-4 m=28400kg O-GP 31/54@45t Poj.
7. Fas 31516734406-0 m=29000kg O-GP 31/54@45t Poj.
8. Fas 31516734794-2 m=29200kg O-GP 31/54@45t Poj.
9. Fas 31516734420-1 m=29000kg O-GP 31/54@45t Poj.
10. Fas 31516734099-3 m=28600kg O-GP 31/54@45t Poj.
Makrov:
No no ładnie ponad 450 wagonów, potrzebne są jeszcze jakieś? Czas wolny, można iść na Prokocim Towarowy. :)
youBy:
Na chwilę obecną wystarczy, jestem w trakcie przetwarzania danych.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej