Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Akcja usprawniania taboru do symulatora.

<< < (5/12) > >>

Ra:
Trzeba by jeszcze spróbować wysyłać co tydzień wiadomość z przypomnieniem.

Makrov:
Kolego @youBy, ja jak jutro będę na kilku stacjach popróbuje pospisywać wszystkie dane. Natomiast mam pytanie apropo tego spisywania na czym polega to: Klocki hamulcowe Poj. Co oznacza to poj. ?

youBy:
Poj — klocki pojedyncze, czyli takie, jak przedstawione na Eaosie. Pod — klocki podwójne (Falns). Oznaczenia międzynarodowe to odpowiednio Bg (pojedyncze) i Bgu (podwójne).

Makrov:
Ok, dzięki za informacje.
Edit: nie wiem czy dobrze pospisywałem, ale się starałem.


1. RIV MC PKP Res.
   3151 394 7 356-7.
   Masa: 23300kg.
   O-GP SAB DRV2A-600.
   Próżny - 28t.
   Ładowny - 49t.
   Przestawcza -45t.
   |4|REV 1092|260307|.
   Napr. gł. 26.03.15r.
   Ham. Poj.

2. 21 RIV MC.
    51 PL-PKP CARGO.
    155 4 955 - 6 Gbs.
    Masa: 14,700kg.
    O-GP SAB DRV2A - 450
    Próżny -15t.
    Ładowny -26t.
    Przestawcza -22t.
    |4|REV 1080|300307|
    Napr. gł. 26.03.2011r.
    Rev. 30.03.15
    Ham. poj.

3. 31 RIV MC.
    51 PL - PKP C.
    535 1 936 - 0.
    Eaos 2151.
    Masa: 20,200kg.
    O-GP SAB DRV2A - 600
    Próżny -23t.
    Ładowny -52t.
    Przestawcza -44t.
    |4|REV 1050|07.02.08|
    Napr. gł 07.02.2020
    Rew. 07.02.2012
    Ham. Poj.

4. 31 RIV MC
    51 PL-PKP C
    390 54 37 - 7 Rs 2151
    Masa: 22,600kg.
    O-GP SAB DRV2A - 600
    Próżny -26t.
    Ładowny -50t.
     Przestawcza -42t.
    |4|REV - 780|30.01.08|
    Nap. gł. 04.03.2014
    Ham. Poj.

5.  31 RIV MC
     51 PL - PKP C   
     5361337 - 9 Eaos
     12-51
     Masa: 20,800kg.
     O-GP SAB DRV2 - 600
     Próżny -24t.
     Ładowny -52t.
     Przestawcza -44t
     |4|REV|730|060509|
     Nap. gł. 05.05.2017.
     Rew. 05.05.2013.
     Ham. Poj.

6.  31 RIV MC
     51 PL - PKP C
     536 0 233 - 1
     Eaos 2151
     Masa: 20, 230kg.
     O-GP SAB DRV2A - 600
     Próżny -24t
     Ładowny -52t
     Przestawcza -44t.
     |4|REV|1090|23.10.08|
     Napr gł. 10.2016
          rew. 10.2012
     Ham. Poj.

7.  110 Ac PL-PKPIC  Bc9ou 1251
     51 51 59-70 057 - 1
     160 RIC
     Masa: 23,150kg.
     O-R SAB <R> 60t.
     40t 45t
            54 PL
     |4|REV|0p|30.04.11|
     N.n rew 30.01.13
     Pz. 09.05.11
     Nap. rew. 30.04.11
     Ham. Pod.

Za chwilę wrzucę reszte, mam nadzieję że trochę pomoge. :) A do reszty osób z forum mogę powiedzieć że, gdy pójdą na foty na stacje, to niech wezmą ze sobą notatnik i długopis. To nie jest takie trudne spisać kilka liter i cyfr, pisze to dlatego iż każdy by chciał mieć wszystko, ale się wogóle nie przykłada... Litości jeden wagon zajmuje mniej niż 5 minut.

Pozdro, Makrov.
   

youBy:
Powiem więcej, mając aparat nie trzeba nawet tego pisać w warunkach polowych. Dziękuję za zainteresowanie i oczywiście liczę na więcej :) Jest to o tyle ważne, że chciałbym w ten weekend wykonać wstępne charakterystyki pojazdów, zaś do końca sierpnia uporać się już z ostatecznymi wersjami.

@Makrov: nie musisz pisać wszystkiego w postaci tylu linijek, wystarczy mi zapis (na przykładzie pierwszego wagonu):
[*]Res 3151 394 7 356-7 m=23300 O-GP 28/49@45 Poj.
Dane odnośnie rewizji, naprawy głównej czy nastawiacza skoku tłoka są mi niepotrzebne (swego czasu myślałem, że mogą się przydać, jednak zmieniłem zdanie).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod