Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Całkowo '95 :]

<< < (17/36) > >>

Quark-t:
Do tego co napisał kolega @EU07-457 ja mogę dodać to, co kiedyś powiedział mi OLO-EU, że wskaźniki stawia się zawsze w tej samej odległości, żeby maszynista miał wyczucie za ile czeka go ograniczenie. I odległość między w8 a w9 będzie taka sama przy ograniczeniu 160 -> 150 jak i 160 -> 10.

uetam:
Z tego co mi mowil ostatnio jakis koles z PLK u nas stawiaja droga hamowania do danej predkosci ze 120 +200-300 metrow zapasu zalezy od miejsca ustawienia.
Co do E1 to tam oczywiscie jest jasno napisane ze odleglosci powinny byc takie same :)

reds0:
Droga hamowania to 700m 1000m plus 200m

EU07-457:

--- Cytat: reds0 w 19 Grudnia 2007, 16:05:43 ---Droga hamowania to 700m 1000m plus 200m
--- Koniec cytatu ---

No nie do końca...procenty wymaganych mas hamujących są podane dla dróg hamowania: 400 lub 500 m, 700 m, 1000 m, 1300 m, z tym, że 1300 metrów obowiązuje tylko przy hamowaniu R (hamulce szybko działające).

reds0:
EU07 z szacunkiem , nas w Drogówce nie uczą masy pociągów tylko metrów hamowania , zgodzę się , że jest 1200m , ale to przy prędkości 160km/h . Bez masy pociągu i ludków i węgla , koksu i co tam jeszcze jest . Hamowanie to hamowanie całoscią pociągu .Was Mechów może uczą jakiegos hamowania w procentach wymaganych , nam to nie potrzebne , metry , to metry.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod