Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Całkowo '95 :]

<< < (26/36) > >>

uetam:
Kolejna czesc zaczatkow rozkladu sluzbowego. Tym razem dla innej czesci trasy.

AtapiCl:
Nudzi mi się ostatnio i w dwie nocki zrobiłem takie coś: ;]

JONIN_EZT:
Jestem pod całkowitym wrażeniem. Ten efekt burzy jest aż prześliczny. Genialny efekt dźwiękowy i wizualny. Kto by pomyślał że Symek może aż tak ewoluować. Nie mówiąc już tych nowych światłach co już wcześniej były pokazówki ich efektywności.
Pytanie czy też są wykorzystane efekty wizualizacji deszczu [dźwięk deszczu słychać] i czy będą jakieś inne efekty np śnieg już dotyczących ulepszeń do exe SPKS?

Szkoda że na filmiku stara trakcja jest, ale nie szkodzi.
Pozdrawiam.

surgeon:
Efekt burzy byłby lepszy, gdyby błysk pioruna działał tak, jak światła lokomotywy na otoczenie.
Jeszcze jedna nocka ZiomalaCl i będzie. ;)

Mariusz1970:
Podejrzewam, że pojawiający się piorun, jak i gasnące latarnie, zrobiłeś na zasadzie podobnej do semków. Fajne. Próbowałem kiedyś kombinować na zasadzie semka, podmian nieba, aby uzyskać efekt podany przez surgeona, ale mi nie wyszło. Zrobiłem jeden t3d z dwoma niebami, jedno ciemne, drugie jasne i próbowałem kluczować nimi podobnie jak światła na semku. Jakiś efekt kluczowania uzyskałem, ale coś było nie tak. Nie pamiętam już co. Zrezygnowałem. Coś chyba chodziło, iż nie mogłem pogodzić wpis model... (jak to ma miejsce w semku) z wpisem sky w scn. Nieba się kluczowały, ale brak wpisu sky, powodowało, iż niebo nie wyświetlało się jak powinno. A jak dodałem wpis sky, to nie mogłem kluczować.
Chyba tak to było.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod