Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Całkowo '95 :]

<< < (23/36) > >>

uetam:

--- Cytat: EU07-457 w 16 Lutego 2009, 13:44:22 ---http://uetam.pl/prv/scr/EU07%202009-02-16%2002-10-26-86.jpg

tak się zastanawiam, po co ten W15 tam stoi?

--- Koniec cytatu ---
http://uetam.pl/prv/scr/dc446effd20cf923134f9954fae379.jpeg
Wjazd na sz podany na sygnalizatorze odnoszacym sie do zamknietego toru, poniewaz ten odnoszacy sie do naszego jest popsuty. Zeby bylo ciekawiej :)
http://wstaw.org/images/free/2009/02/16/d98ae467abbfb7ae174c3c801efccc.jpeg - tak to wyglada.

EU07-457:
Chyba znowu zasieję trochę zamętu, ale (to takie luźne myśli):
skoro wg instrukcji Ie-1 wskaźnik W15 ustawia się w miejscu, gdzie powinien stać semafor, tarcza ostrzegawcza bądź sygnał powtarzający.
Według mnie w tym konkretnym przypadku powinniśmy otrzymać rozkaz pisemny "N" (m.in. "zezwolenie na wjazd pociągu z toru szlakowego, z kierunku przeciwnego do zasadniczego, przy którym nie ma semafora wjazdowego lub innego urządzenia sygnałowego albo gdy nie można podać na nich odpowiedniego sygnału") i byłoby po sprawie.
Jak zwykle zapraszam do dyskusji ;)

Monczan_SP32:
Tutaj popieram EU07-457, bo bym kompletnie zdurniał, jakbym zobaczył takie ułożenie semaforów i W15, nie mogąc sobie wyobrazić, co do czego...

ps. nic nie pisałem, bo myślałem, że to ja taki głupi, ale widzę, że ktoś jeszcze zauważył jak osobliwe jest to, o czym mowa ;-)

JONIN_EZT:
Takie rozwiązanie jest na posterunku odstępowym Starzyny (Linia 064-540 na Psary CMK) Gdzie od strony koniec pola istniał kiedyś drugi tor, Jazda po lewym torze semafor po prawej stronie (gdzie kiedyś należał do prawego tora) z W15.
Mi się wydaje że ze względu na ten nieistniejący drugi tor semafor nie mógł stać w tym miejscu gdzie trzeba. Tak samo tutaj http://uetam.pl/prv/scr/dc446effd20cf923134f9954fae379.jpeg , ponieważ ten drugi tor też jest wyłączony z ruchu, tylko semafor wykorzystano dla lewego tora, jak dla mnie jak najbardziej oczywiste.

EU07-483:

--- Cytat: Monczan_SP32 w 16 Lutego 2009, 19:55:17 ---Tutaj popieram EU07-457, bo bym kompletnie zdurniał, jakbym zobaczył takie ułożenie semaforów i W15, nie mogąc sobie wyobrazić, co do czego...

--- Koniec cytatu ---

No to odpalaj wyobraźnie i spróbuj ogarnąć:

http://semaforek.xt.pl/plany/krakow_batowice.gif

Wjazd od strony stacji Kraków Nowa Huta. Czynny jest tylko jeden tor, a semafor wjazdowy (A) odnoszący się do niego znajduje się przy częściowo zaoranym torze.

W scenerii wszystko jest OK.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod