Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Nastawnia Wielki Kac

<< < (11/17) > >>

uetam:
przeciez mozna zrobic nastawnie jak zwyklego loka na torze ;D

pol102:

--- Cytat: Mateu w 07 Listopada 2007, 21:18:32 ---przeciez mozna zrobic nastawnie jak zwyklego loka na torze ;D

--- Koniec cytatu ---

i to jest chyba opcją godną polecenia, chociaż stół(pod pulpit) możesz jako t3d, ustawić pivoty, zrobić inca i sprawa częściowo załatwiona

Ra:
Jeśli mogę wtrącić swoje 3 grosze, proponowałbym zrobić tak.
1. Ustalić, jakiej wielkości kostki mają być w scenerii (oryginalny rozmiar, czy powiększone, np. 3m×3m, żeby można było podejść i coś przełączyć - jak ręczne zwrotnice). Taki ogromny pulpit może być paręnaście metrów nad poziomem gruntu, aby cała stacja była widoczna.
2. Zrobić modele poszczególnych kostek lub ich fragmentów. W sumie 2 trójkąty, replacebleskin i światła, jak w semaforach.
3. Skopiować wszystkie użyte *.inc semaforów i tarcz do oddzielnego katalogu, np. scenery\kostki.
4. Zmodyfikować scenerię tak, aby używała semaforów z tego katalogu.
5. W tym katalogu zmodyfikować pliki *.inc, dopisjąc w event (p1)_s* multiple poszczególnych sygnałów ustawienie skojarzonej kostki, np. (p1)_k_s*.
6. Zdefiniować pliki *.inc poszczególnych kostek tak, aby poszczególne podane wyżej eventy ustawiały odpowiednie światła na kostce (podobnie jak to jest na semaforze). Być może zamiast kostek kwadratowych lepsze będą połówkowe (oddzielnie dla semaforów z każdej strony)? A może nawet podzielić niektóre kostki na 3 części:semafor lewy, tor, semafor prawy.
7. Umieścić kostki poprzez include na wspólnej płaszczyźnie (pulpicie).
8. Nie zmieniając nic w eventach scenerii sprawdzić, jak się coś takiego sprawuje.
9. Dodać powiązanie między klawiszem naciśniętym przy kostce a ustawieniem zwrotnicy czy semafora. Naciśnięcie klawisza musiałoby wyzwalać odpowiedni event skojarzonego semafora.
10. Do torów w scenerii dodać eventy zapalające zajętość toru, podobnie jak to jest przy przejazdach drogowych.
11. Zrobić prosty model pseudo loka z kabiną (kabina jak w drezynie) i umieścić go na niewidocznym torze nad pulpitem, z widokiem na stację i pulpit.

Szociu:

--- Cytat: Ra w 07 Listopada 2007, 23:27:22 ---Jeśli mogę wtrącić swoje 3 grosze, proponowałbym zrobić tak.
1. Ustalić, jakiej wielkości kostki mają być w scenerii (oryginalny rozmiar, czy powiększone, np. 3m×3m, żeby można było podejść i coś przełączyć - jak ręczne zwrotnice). Taki ogromny pulpit może być paręnaście metrów nad poziomem gruntu, aby cała stacja była widoczna.
2. Zrobić modele poszczególnych kostek tak, jak są zrobione semafory (chodzi o światła).
3. Skopiować wszystkie użyte *.inc semaforów do oddzielnego katalogu.
4. Zmodyfikować scenerię tak, aby używała semaforów z tego katalogu.
5. W tym katalogu zmodyfikować pliki *.inc, dopusjąc w event (p1)_s* multiple poszczególnych sygnałów ustawienie kostki, np.  (p1)_k_s*.
6. Zdefiniować pliki *.inc poszczególnych kostek tak, aby poszczególne podane wyżej eventy ustawiały odpowiednie światła na kostce (podobnie jak to jest na semaforze).
7. Umieścić kostki poprzez include na wspólnej płaszczyźnie (pulpicie).
8. Nie zmieniając nic w eventach scenerii sprawdzić, jak się coś takiego sprawuje.
9. Dodać powiązanie między klawiszem naciśniętym przy kostce a ustawieniem zwrotnicy czy semafora.
10. Do torów w scenerii dodać eventy zapalające zajętość toru, podobnie jak to jest przy przejazdach drogowych.

--- Koniec cytatu ---
Dobry pomysł, muszę z tym jeszcze pokombinować.

Szociu:
Teraz mam problem. Mianowicie mam powiedzmy semafor o nazwie m. Użyłem wzoru z forum aby wywołać na nim sygnał wolna droga za pomocą klawisza x. Niestety nie działa mi to. Proszę powiedzieć co jest nie tak w tym wpisie.

--- Cytuj ---event wjazd multiple 1.0 none m_S2 endevent
event wjazds multiple 1.0 none m_S1 endevent

node -1 0 tor3-end eventlauncher 1 1 1 -1.0 x 0 wjazd wjazds end

--- Koniec cytatu ---
P.S. Jak użyję wyzwalacza eventów za pomocą shift+cyfra to działa.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod