Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje
Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
MuNiO:
Czesc
Ja mam kilka pt:
1: ET42 - zialanie hamulca ED, czy w realu 1 pozycja hamowania ED jest tak dzika ? Wydaje mi sie ze jest za duzy prad, powinna byc regulacja intensywnosci od zera. Wiecej info na : http://jastrzab.lhs.pl/
2.ET40 - czy wypuscisz kabine z manometrami na pulpicie ?
KURS90:
Masz rację jest za duży prąd. Jednak sposób obliczania w exe parametrów silnika nie pozwala na lepsze odwzorowanie tego.
Np. podczas rozruchu w ET42 symkowej, równoległą bezoporową da się wrzucić przy prędkości ok 5km/h wyższej niż w książkowej charakterystyce na podstawie której była robiona fizyka.
Taki urok symka :)
W hamulcu ED najważniejsze jest to, że siła hamowania odpowiada poniższej charakterystyce
V-szybkość lokomotywy,
Isil-prąd w silniku trakcyjnym,
Ic-prąd hamowania,
T-siła hamowania,
1-20-pozycje hamowania,A co do ET40 Na razie nie planuję robienia dodatkowej kabiny - większość lokomotyw, miała manometry tak ustawione jak te w paczce :)
Negroth:
Koledzy a dlaczego na pierwszym układzie w ET40 ciągnie tylko jeden człon? =]
EU07-457:
--- Cytat: MuNiO w 30 Października 2007, 03:21:40 ---2.ET40 - czy wypuscisz kabine z manometrami na pulpicie ?
--- Koniec cytatu ---
Manometry na pulpicie miała (ma) tylko jedna lokomotywa: ET40-41, która nota bene otrzymała taki właśnie wygląd po przebudowie na EP40-41.
Wygląd obecny kabiny:
http://www.et40.freehost.pl/ET40/foto/0041kab.jpg
EDIT: Na ścisłość to ET40-04 również ma manometry na pulpicie, ale tam jest całkiem inny układ przełączników w porównaniu z resztą ET40.
MuNiO:
--- Cytat: EU07-457 w 30 Października 2007, 11:01:42 ---Manometry na pulpicie miała (ma) tylko jedna lokomotywa: ET40-41, która nota bene otrzymała taki właśnie wygląd po przebudowie na EP40-41.
Wygląd obecny kabiny:
http://www.et40.freehost.pl/ET40/foto/0041kab.jpg
--- Koniec cytatu ---
Wiem o tym, dlatego pytam.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej