Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje
SN81 do pobrania i sprawdzenia.
(1/1)
EP08_015:
Jak w temacie. Model wykonany za namową kolegi @biała sowa.
http://members.lycos.co.uk/wlodeek/Download/SN81.rar
Wpisy:
--- Kod: ---//sn81
node -1 0 sn81-003-a dynamic PKP\SN81 sn81-003 sn81-a 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
node -1 0 sn81-003-b dynamic PKP\SN81 sn81-003 sn81-b 0.0 connected 55 0 enddynamic
node -1 0 sn81-002-a dynamic PKP\SN81 sn81-002 sn81-a 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
node -1 0 sn81-002-b dynamic PKP\SN81 sn81-002 sn81-b 0.0 connected 55 0 enddynamic
node -1 0 sn81-001-a dynamic PKP\SN81 sn81-001 sn81-a 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
node -1 0 sn81-001-b dynamic PKP\SN81 sn81-001 sn81-b 0.0 connected 55 0 enddynamic
node -1 0 sn81-004-a dynamic PKP\SN81 sn81-004 sn81-a 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
node -1 0 sn81-004-b dynamic PKP\SN81 sn81-004 sn81-b 0.0 connected 0 0 enddynamic
--- Koniec kodu ---
Proszę o niezgłaszanie błędów typu "zła tekstura". Jak narazie nie znalazł się nikt kto by był chętny na ofocenie tegoż wynalazku, tak więc jest jak jest.
Pojazd nie posiada i nie będzie posiadał kabiny, chyba że ją ktoś inny wykona.
Nie wiem dlaczego, ale nie działaja mi w tym modelu węze krzyzykowe na najnowszym exeku. proszę to sprawdzić. Chierarchia w modelu węzyka jest ok ustawiona, a mimo to nie widac go.
Pozdrawiam i miłego dumbowania.
BiałaSowa:
Dzięki :) Co do tekstur to gostek załatwi mi na 1 listopada (prawdopodobnie) więc póki co należy tylko czekać.
P.S.
--- Cytuj ---Jak w temacie. Model wykonany za namową kolegi @biała sowa.
--- Koniec cytatu ---
Heh :D namową i tak mi na tym szynobusie zależało że nawet plany zrobiłem :D Ale to już OT.
Pozdrawiam i bardzo dziękuję
Marcin
eu07_304:
Węże krzyżowe faktycznie nie działają. Co do modelu to:
Zalety:
-Byt tego modelu ;)
-Mniejsza waga w porównaniu z poprzednimi
-Model nieco zoptymalizowany
Wady
-Wciąż zbyt dużo poly (szczególnie lampy i sprężyny to reprezentują)
-Dziwny kształt przy prawym buforze w A i B (screen1)
-Węże wtapiają się w zgarniacz (screen2)
-Nieusunięta jeszcze spora część zbędnych trójkątów tj. Lampy i inne tabliczki w oknie (screen3)
Krzysiek626:
Zanim będą zdjęcia na tekstury należałoby poprawić modelik.
Ten screen bez komentarza, widać że jest nie tak jak powinno.
Pytanie, czy model ma być jako dekoracja?
Jeśli tak, to zostawić jak jest i głowy nie zawracać sobie poprawkami po za odchudzeniem z trójkątów. Nawet tekstur bym nie poprawiał.
Czy ma być jako dumb? Tu niestety trzeba to zrobić dużo lepiej niż jest, bo nie wyobrażam sobie mijać na łuku takie cuda.
PS: O prowadzeniu nie ma co pisać, kabiny nikt nie zrobi, a fizyki do tego też nie ma.
PS2: @EP08-015, może to zabrzmiało surowo co napisałem. Mam nadzieje że się nie obrazisz:)
PS3:Post przeniosłem, pierwotnie napisałem nie w tym wątku.
EP08_015:
Wiem o co chodzi - pivot zla przechylka uno momento... Chyba poprawione. Co do trójkątów jakoś nie zabardzo jeszcze potrafię robic coś w miare sensownego i ładnego przy malej ilości trójkątów. Do takich mistrzów nalezą @Bart, Oli, Ztpoznań i inni znani, którzy potrafią przy małej ilości poly zrobić np szczegółowy wózek (przykład ep02/01) natomiast ja dopiero sie uczę i jeszcze nie poznałem takich chwytów optymalizacyjnych.
Proszę jeszcze raz pobrac paczkę i sprawdzić.
--- Kod: ---node -1 0 sn81-006-a dynamic PKP\SN81 sn81-006 sn81-a 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
node -1 0 sn81-006-b dynamic PKP\SN81 sn81-006 sn81-b 0.0 connected 0 0 enddynamic
node -1 0 sn81-005-a dynamic PKP\SN81 sn81-005 sn81-a 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
node -1 0 sn81-005-b dynamic PKP\SN81 sn81-005 sn81-b 0.0 connected 0 0 enddynamic
--- Koniec kodu ---
http://members.lycos.co.uk/wlodeek/Download/SN81.rar
Nawigacja
Idź do wersji pełnej