Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Jak zrobic wiązary

(1/1)

RooteK:
Witam. Jak w temacie :)
Mam na warsztacie model.
Nie chodzi mi o wymodelowania bo to przecież umiem, skoro zrobiłem całkiem niezłą V10C :) Mam już przeciwwagi podpisane parent'em do kół. teraz potrzebuję wiązar. Przypisałem go parentem do jednej z przeciwwag ale wtedy zaczął sie kręcić jak wskazówka od zegara xD Co przypisać, co zrobić aby ten wiązar, a raczej na razie próbny plan'e działał tak jak w SM03 :) przypominam, że w SM03 są 2 koła a w V10C aż 3 :)

youBy:
Przypisać do koła któregoś z nazwą jak dla koła, pivotem obróconym o 180 stopni. Pivot w miejscu łączenia wiązar-koło

RooteK:
możesz wyjaśnić krok po kroku :) No bo przypasowałem mój wiazar, nazwałem go kolejno "wheel04" nastepnie obróciłem pivot tak jak maja inne koła. Nastepnie przysunałem go tam gdzioe sie łączy z przeciwciężarem. Efekt: tak jak na początku. MUsze coś źle robić. Opisz mi to krok po kroku :) Najlepiej ze screenami.

hejnal:

--- Cytat: GlowaWojtas w 19 Października 2007, 14:52:41 ---możesz wyjaśnić krok po kroku :) No bo przypasowałem mój wiazar, nazwałem go kolejno "wheel04" nastepnie obróciłem pivot tak jak maja inne koła. Nastepnie przysunałem go tam gdzioe sie łączy z przeciwciężarem. Efekt: tak jak na początku. MUsze coś źle robić. Opisz mi to krok po kroku :) Najlepiej ze screenami.

--- Koniec cytatu ---
Wymodeluj wiązar i nazwij go np wheel04. Przesuń jego pivot tak aby środek pivota był w miejscu łożyska gdzie wiązar łączy się z kołem. Pivot musi być obrócony o 180 stopni względem kół czyli wiązar musi się kręcić w przeciwną stronę niż koło ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod