Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Czy jest mozliwosc dodac 2 przewody nośne?

<< < (4/4)

bohunIC:
Jaki kolwiek drut bedzie dobry, byle stwarzal wrazenie ze wisi, Ja mam na dzien dzisiejszy pomysl taki ze wstawie drut jako tga i zgram go z wspolrzednymi od pierwszego i ostatniego slupa, ale to chyba obciazy fps. Lepiej poprostu dopisac druty takie jak dla trakcji i dla pol-bramki. I poszukuje kogos kto by te druty zaincludowal. Mozna wszystko wymodelowac, pytanie czy na pokaz screenow czy do grania ;)

Ra:
Może da się tak: powiesić trakcję na 2 druty (nośny + jezdny). Jezdny dać pod poziom gruntu, żeby go nie było widać. Nośny wyprofilować jako niby ten wiszący na słupie. Odległość wieszaków ustawić na dość dużą wartość, to się nie będą generować. Tylko czy wtedy wygnie się?

Ja mogę poćwiczyć generowanie drutów ze wpisów traction tudzież include słupów. Dysponuję programem, który wczytuje scenerię z liczbami konwertowanymi do postaci binarnej. Z tych liczb już można coś policzyć. Natomiast nie mam pojęcia o skryptach 3ds i chwilowo nie chcę się w to zagłębiać.
No niestety, nie wygina się bez wieszaków, a z wieszakami będzie wyglądać dziwnie.

Przy okazji zrobiłem bardzo ładny stylowy element ogrodzenia. Tylko betonowe słupki są potrzebne, najlepiej z teksturą muru ceglanego...

--- Kod: ---node 800 0 none traction pwr01 3500 4500 0.01 Cu 12 1
 5 0.1 5
 7 0.1 7
 5 1.8 5
 7 1.8 7
2.1 0.1 2 0.04 vis
endtraction
--- Koniec kodu ---

El Mecánico:
Hmm, a gdyby tak coś podobnego jak @Ra zaproponował tyle, że jezdny i wieszaki zrobić total przeźroczyste?

Zamykam.
Akvin

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod