Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje
Wczesna wersja EM10 v1.0 do pobrania i sprawdzenia.
EP08_015:
Jesli masz na mysli endtab czyli tablice konca to sa to te same co w kazdym innym taborze min eamos zt_poznania. Ok zabieram sie za wyzej wymienione poprawki.
Przy okazji wie ktoś jak usunąć
--- Kod: ---Degenerated triangle found
--- Koniec kodu ---
?
Przetłumaczy mi ktoś te parametry? który z nich ustawia max wysokość podniesienia patyka?
--- Kod: ---pantfactors: -5.754 5.785 4.517 0.365
--- Koniec kodu ---
eu07_304:
--- Cytat: EP08_015 w 27 Września 2007, 11:59:13 ---Przy okazji wie ktoś jak usunąć
--- Kod: ---Degenerated triangle found
--- Koniec kodu ---
--- Koniec cytatu ---
Hmm... jeśli robiłeś jakąś figurę w 3d, która jest płaska (jeden parametr wielkości="0.0") to spróbuj usunąć płaskie polygony.
adsim:
--- Cytat: EP08_015 w 27 Września 2007, 11:59:13 ---Przetłumaczy mi ktoś te parametry? który z nich ustawia max wysokość podniesienia patyka?
--- Kod: ---pantfactors: -5.754 5.785 4.517 0.365
--- Koniec kodu ---
--- Koniec cytatu ---
Ja zmieniłem tą ostatnią wartość (0.365) na 0.215 i jest ok. Im większa ta wartość, tym na mniejszą wysokość podnosi się patyk.
EP08_015:
Wersja z patykiem nozycowym juz jest ok ale ta wersja z połówkowym stoi do czasu az patyk polowkowy zamiast obracac slizgiem zacznie go podnosic.
adsim:
Myślę, że rozwiązałem problem z patykiem połówkowym. W pliku t3d trzeba znaleźć akapit o nazwie "Slizg_Pant01" i zamienić to, co jest pod Transform na:
--- Kod: --- -1.0 -9.53667e-007 -0.000316231 0.0
-9.53958e-007 1.0 9.53675e-007 0.0
0.00031623 9.53978e-007 -1.0 0.0
-0.00284658 0.0979176 1.74613 1.0
--- Koniec kodu ---
Później w pliku mmd trzeba wstawić to:
--- Kod: ---//pantograf
animpantrd1prefix: ramiedolne1_pant0
animpantrd2prefix: ramiedolne2_pant0
animpantrg1prefix: ramiegorne1_pant0
animpantrg2prefix: ramiegorne2_pant0
animpantslprefix: slizg_pant0
pantfactors: -5.604 5.635 4.467 0.295
--- Koniec kodu ---
U mnie zadziałało.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej