Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Zerowy fleks.
pozdze:
Witam.
Macie jakis sposob na usuniecie z plku .max zerowgo fleksa jesli nie mozna go zaznaczyc w tradycyjny sposob(jego polozenie zanm ale go nie widac i nie mozna poswietlic na bialo )?? Problem w tym ,ze wywala blad podczas ladownia scenerii :(
Cesky Kretek:
Spróbuj zaznaczać pewien obszar, bez zaznaczania normalnych widocznych torów. Jest to trochę trudne, ale ja tak zawszę robiłem. Pomagało...
ZT-POZNAN:
Włącz okienko hierarchii, jeżeli znasz położenie tego flexa - ustaw pole edycji tam gdzie on jest i kolejno w oknie hierarchii wybieraj elementy o nazwie flex aż znajdziesz ten właściwy. Innego sposobu na to raczej nie ma.
uetam:
Ja eksportuje po kawalku, jak sie wywala to po prostu szukam w zaznaczeonym fragmencie fleksa...
eu07_304:
Zaznacz kwadrat 10X10 wokół położenia tego flexa, potem odznacz tory i teren, które się w zaznaczeniu znalazły i delete.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej