Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Zerowy fleks.

(1/2) > >>

pozdze:
Witam.
Macie jakis sposob na usuniecie z plku .max zerowgo fleksa jesli nie mozna go zaznaczyc w tradycyjny sposob(jego polozenie zanm ale go nie widac i nie mozna poswietlic na bialo )?? Problem w tym ,ze wywala blad podczas ladownia scenerii :(

Cesky Kretek:
Spróbuj zaznaczać pewien obszar, bez zaznaczania normalnych widocznych torów. Jest to trochę trudne, ale ja tak zawszę robiłem. Pomagało...

ZT-POZNAN:
Włącz okienko hierarchii, jeżeli znasz położenie tego flexa - ustaw pole edycji tam gdzie on jest i kolejno w oknie hierarchii wybieraj elementy o nazwie flex aż znajdziesz ten właściwy. Innego sposobu na to raczej nie ma.

uetam:
Ja eksportuje po kawalku, jak sie wywala to po prostu szukam w zaznaczeonym fragmencie fleksa...

eu07_304:
Zaznacz kwadrat 10X10 wokół położenia tego flexa, potem odznacz tory i teren, które się w zaznaczeniu znalazły i delete.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod