Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Jak odwrócić loka?

(1/2) > >>

BiałaSowa:
Witam. Mam dylemat a właściwie: robię trasę (jak widać) i postawiłem SU45-023. Problem jest w tym czy da się go obrócić jakoś bez przechodzenia do drugiej kabiny? Bo wagonów problem podczepić. Dam screena  - będzie łatwiej.



Pozdrawiam.
Marcin

JONIN_EZT:

--- Cytat: "BiałaSowa" ---Witam. Mam dylemat a właściwie: robię trasę (jak widać) i postawiłem SU45-023. Problem jest w tym czy da się go obrócić jakoś bez przechodzenia do drugiej kabiny? Bo wagonów problem podczepić. Dam screena  - będzie łatwiej.



Pozdrawiam.
Marcin
--- Koniec cytatu ---


Wystarczy odwrócic tor o 180 stopni.

2 sposób, to zamienic współrzędne końców tego toru. Czyli zamieniasz (przykładowo)

node -1 0 none track normal 100.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-5.0 0.2 0.0  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-5.0 0.2 100.0  0.0  //point 2
0
endtrack

na

node -1 0 none track normal 100.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-5.0 0.2 100.0  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-5.0 0.2 0.0  0.0  //point 2
0
endtrack

Pozdrawiam.

BiałaSowa:
Stanął dobrze...ale...screen mówi sam za siebie:



(chodzi o ten drugi sposób). Pierwszego jeszcze nie próbowałem ale zaraz to sprawdzę.

Krzysiek626:
Drugą i trzecią linijkę też trzeba zamienić miejscami o ile nie są to zera.
Według mnie nie ma pierwszego sposobu.... Odwrócenie toru polega właśnie na zamiane współrzędnych punktu początkowego i końcowego toru, co uczyniłeś. Dla poprawnego obrócenia  zamieniamy 1 linijkę wpisu z 4 i 2 z 3.

JONIN_EZT:
Pierwsza metoda to miała byc na podstawie obrotu w 3dsmaxie lub Gmaxie. Zapomniałem dopisac. Teraz już powinno byc jasne.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod