Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Instalator+Starter+Edytor (Rainsted)

<< < (58/83) > >>

muri:
A w jakim trybie masz starter? Daj tryb zaawansowany, sprawdź na zakładce składy czy masz te spalinówki  i czy nie mają "none" ustwionego.

BLAcKboY:

--- Cytat: muri w 03 Września 2009, 19:53:49 ---A w jakim trybie masz starter? Daj tryb zaawansowany,
--- Koniec cytatu ---
Mam.

--- Cytuj ---sprawdź na zakładce składy czy masz te spalinówki
--- Koniec cytatu ---
Mam 

--- Cytuj --- i czy nie mają "none" ustwionego.
--- Koniec cytatu ---
Nie mają.

muri:
Dzieje się tak na wszystkich sceneriach?

Proponowałbym wydzielić te posty z problemami @BLAcKboY do nowego wątku.

BLAcKboY:
Popieram. Może jakieś FAQ przykleić w dziale pomocy.

Ra:
Wersja alfa 1.0.88.5672

Zmiany poza edytorem:
* Na podglądzie terenu można spłaszczyć tory przed ich zapisaniem. Spłaszczenie polega na przestawieniu wysokości wszystkich torów na 0.2. Dzięki temu można sprawdzić przejezdność torów w przypadku problemów z niweletami, po wyeksportowaniu z edytora.
* Łączenie torów do podglądu terenu, na zakładce Debugger sprawdza również zgodność przechyłek łączonych torów. Jeśli przechyłki się różnią, na podglądzie terenu zostaje to wyświetlone jako nulltrack. Ma to pomóc przy znajdywaniu miejsc ze skokiem przechyłki, ale również wyświetlają się zwrotnice, które mają ustawioną przechyłkę ±0.1, podczas gdy w sąsiednim torze jest 0.0.
* Z podglądu terenu można uruchomić formularz edycji wpisu toru, jednak ten formularz jest mocno niedopracowany.
Zmiany dotyczące edytora:
* Poprawiony został profil podsypki przy imporcie z UMP. Wskazane jest pobranie pliku UMP.INI lub poprawienie własnego zgodnie z pobranym.
* Na formie Własności doszły dodatkowe pola. Dla toru można edytować przechyłki, obecnie jednostką jest 0.1°, co daje możliwość zmian w zakresie od -12.7° do 12.8°. Dla niwelety można ustawić inną lewą i prawą skrajnię (podaje się w decymetrach [dm] - od 15dm do 255dm). Ponadto działa zmiana nazwy edytowanego obiektu (nie dotyczy przekrojów poprzecznych, które nie są zablokowane w XY - mają one profil poprzeczny nasypu/przekopu zamiast nazwy).
* Edytor umożliwia usunięcie torów i dróg wykraczających poza wybraną komórkę. Można w ten sposób pozbyć się niepotrzebnych fragmentów zaimportowanych z UMP. Nie są usuwane linie kierunkowe, niwelety i przekroje poprzeczne. Precyzja ustawienia komórek wymaga poprawienia, więc na wszelki wypadek należy dodać nieco większy obszar do komórki
* Słupki hektometrowe są wyświetlane jako białe kropki na przekrojach poprzecznych.
* Możliwe jest przestawianie pozycji semaforów. Jeśli semafor jest zablokowany, we Własnościach ma wpisane w jakiej odległości od toru ma stać (wartość dodatnia - po prawej, patrząc zgodnie ze wzrostem kilometrażu) oraz w jakiej jest wysokości względem szyn. Znak w polu Id określa kierunek świecenia (wartość dodatnia - sygnał widoczny, gdy patrzy się zgodnie ze wzrostem kilometrażu). Tor dołączony do semafora musi być przypisany do niwelety, inaczej obliczenia nie zadziałają.

   « Dodano: 28 Września 2009, 19:51:47 »Film obrazujący aktualne możliwości edytora:
http://www.youtube.com/watch?v=XuIOtGJo1Uw

Dalsze prace będą szły w kierunku zmian modelu semafora oraz wstawiania słupów sieci trakcyjnej i innych obiektów powiązanych z torami (mosty, przejazdy, wskaźniki).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod