Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Instalator+Starter+Edytor (Rainsted)

<< < (39/83) > >>

Ra:
OK, ten błąd z RichEdit poprawiłem w wersji 1.0.72.3106.

Co do pogody, to jest z tym pewne zamieszanie. Przede wszystkim, ustawienia atmo i light powinny być połączone logicznie w jedną całość z teksturą nieba, a w tej chwili jest to oddzielnie. Do rozwiązania też jest kwestia, czy edytujemy te wybrane z menu (ComboBox) z zapisem, czy wybieramy z menu, czy jakoś inaczej. Nie mam na razie sensownej koncepcji, jak by to miało działać.

adsim:
Jeśli chodzi o połączenie pogody z teksturą nieba, to jestem jak najbardziej za. Byłoby to przydatne, np. przy ustawionym losowaniu nieba i pogody. Być może dałoby się to połączyć ze sobą poprzez danie takiej samej nazwy w opisie tekstury nieba i pogody w pliku Maszyna.ini?

Marcin1992:
Również popieram ten pomysł połączenia atmo z light. Jednak co do regulacji proponowałbym zamiast ComboBoxa - suwaki. Dzięki nim mielibyśmy pełny zakres kombinacji od A do Z. :]

Ra:
Z tego, co zdążyłem się przez ostatnie miesiące zorientować, to do określonej tekstury nieba pasują tylko pewne szczególne ustawienia pogody. I raczej lepiej jest wybierać ze zbioru przetestowanych wartości, niż sobie dowolnie ustawiać. Raczej nie chcę robić narzędzia do dobierania tych parametrów, to już sobie ambitni szybciej sami w notatniku zrobią.

Wpisy są obecnie zapisane następująco:

--- Kod: ---[METEO.TXT]
pogodny dzień=atmo 0.60 0.70 0.85 300 1700 0.60 0.70 0.85 endatmo light -500 500 200 0.43 0.45 0.49 0.95 0.94 0.90 0.55 0.52 0.50 endlight
noc=atmo 0.0 0.0 0.0 200 1000 0.0 0.0 0.0 endatmo light -100 100 50 0.1 0.1 0.1 0.1 0.1 0.1 0.5 0.3 0.3 endlight

[SKY]
letnie z chmurami=sky skj_day1.t3d endsky
bezchmurne=sky skj_day2.t3d endsky

--- Koniec kodu ---

a trzeba by z tego zrobić jedną sekcję, np jeden przykładowy wpis:
--- Kod: ---[POGODA]
pogodny dzień=sky skj_day2.t3d endsky atmo 0.60 0.70 0.85 300 1700 0.60 0.70 0.85 endatmo light -500 500 200 0.43 0.45 0.49 0.95 0.94 0.90 0.55 0.52 0.50 endlight
--- Koniec kodu ---

I w ogóle by się przydało jakąś bazę fajnych zestawów do pobrania z serwera zrobić...

adsim:
To ja chciałbym przypomnieć, że w paczce z teksturami nieba, które kiedyś wydałem, były konkretne wpisy atmo i light do każdej tekstury. Myślę, że to na początek by wystarczyło.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod