Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje
EP03 v 1.0 do pobrania i sprawdzenia.
ST44-003:
W niedługim czasie dostarcze ci matriały nie martw się. :) W każdym razie, modele są miodzio, wreszcie moge sobie nimi pośmigać. BTW, jaką metodą robi się podświetlenie które zastosowałeś w tych lokach? Bo ono jest poprostu genialne ;D
EP08_015:
To obiekt plane z teksturą tga. A ścislej mówiąć kilka obiektów plane zmapowanych identyczną teksturą i połączonych w jeden obiekt. Niestety tą metodą nie da się zrobic tak by np haslera podświetlić na zielono a reszte na zółtawo.
EU40:
W pliku MMD zmieniłem wpis dotyczący chodzenia po kabinie z EP02:
cab1definition: //powierzchnia chodzenia L G Tyl P D Przod)
-1.6 1.7 4.5 1.6 1.8 5.5 // -1.6 1.7 5.6 1.6 1.8 6.0
driver1pos: // pozycja poczatkowa //(pozycja startowa l/p g/d p/t)
-0.76 3.1 5.65 // -1*X Z Y (w max)
cab1model: kabina_ep03_A.t3d //nazwa modelu kabiny A
cab2definition:
-1.6 1.7 -5.5 1.6 1.8 -4.5 //-1.6 1.7 -6.0 1.6 1.8 -5.6 //[wychylenie w przod]-X(l/p) Y(g/d) Z(p/t) [wychylenie w tyl]-X(l/p) Y(g/d) Z(p/t)
driver2pos:
0.76 3.1 -5.65
//nazwa modelu kabiny B
cab2model: kabina_ep03_b.t3d
youBy:
--- Cytat: EP08_015 w 04 Maja 2008, 21:06:20 ---To obiekt plane z teksturą tga. A ścislej mówiąć kilka obiektów plane zmapowanych identyczną teksturą i połączonych w jeden obiekt. Niestety tą metodą nie da się zrobic tak by np haslera podświetlić na zielono a reszte na zółtawo.
--- Koniec cytatu ---
Możesz hasler podpiąć jako podrzędny w hierarchii (do oświetlenia) i zadziała albo zrobić większą teksturę z dwoma kolorami, i odpowiednio zmapować.
EP08_015:
Mozna tez i tak. Ostatnio zastanawiam się nad takim rozwiązaniem:
Jedna duza tekstura 512x512 na niej:
Tekstury wszelkich skal, tekstura dla szybki np miernikow podswietlonych, tekstura dla haslera. Wszystkie elementy jako jeden model pomapowany odpowiednio i dany na true. troche z tym roboty ale mozliwe jest to do wykonania.
Moze kiedyś się tym pobawię. Jak będę od nowa kabine robił, bo przerabiać i dłubać to już mi się niechce.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej