Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
obracające się obiekty - jak stworzyć?
(1/1)
Mywasher:
Ktoś kiedyś zrobił szopę w której otwierały się drzwi i stąd moje pytanie czy żeby jakiś obiekt(myślę tu raczej o boxie) obracać trzeba jakoś go specjalnie spreparować (pivot i te sprawy) żeby event mógł wyzwolić rotację?
eu07_304:
Pivot ustaw tam, gdzie jest oś i pokombinuj z obrotami w eventach.
JONIN_EZT:
Jak coś to w Quarku są eventy od tych obrotowych modeli.
Mywasher:
event eventem ale trzeba (w założeniu) przypisać do boxa pivot a potem jakimś cudem obliczyć co o ile ma się obracać względem stanu początkowego
Zaczynamy z dużej litery, a kończymy z kropką nie pomijając po drodze przecinków.
Profeta
Zamykam.
Akvin
Nawigacja
Idź do wersji pełnej