Jak bedzie mozliwa przesiadka z loka na loka to czemu nie. Obecnie uklad torowy pozwala na to bo sa ukryte odgalezienia na jednotorowki. W sumie to moznaby a ja nad tym myslalem za portem zrobic cos w stylu jademy na Hel ;) Czyli z kazdej strony woda i bez sieci. Tam by sie to nadawalo. Ale trase robie sam po godzinie dziennie, czasem wcale a tylko weekendy moge cos polepic wiecej wiec zanim wogole skoncze podstawowy plan minie troche czasu. Chociaz do swiat chcialbym skonczyc wszystko od stacji Pomorskie do podziemnej stacji, ktorej nazwy niewymyslilem jeszcze. Poki co szchematycznie przedstawia sie to:
-Pomorskie-port pl. [przystanek sluzbowy, pracownicy stoczni]
przejazd miedzy - [szlak dwutorowy, na jednym zdemontowana trakcja] V=30km/h
-Pomorskie [osobowy, towarowa bocznica, Cargo]
przejazd miedzy - szlak jednotorowy V=70km/h
-Rybaczowka Pom. [przystanek osobowy, bocznica, tartak]
przejazdmiedzy - szlak jednotorowy V=60km/h
*posterunek odg. Sosnowka górna
przejazd miedzy - szlak dwutorowy, lewy V=40km/h, prawy V=100km/h
-Sosnówka dolna [przystanek osobowy z bocznica]
przejazd miedzy - szlak jednotorowy V=50km/h
*posterunek odg. Swierkow
przejazd miedzy - szlak dwutorowy, w obu kierunkach V=120km/h
*posterunek odg. Szyszkowice
-lacznica, odnoga z magistrali na jednotorowy szlak dla brutta
przejazd miedzy - magistrala, szlakowa 160km/h, sbl4 stawna [w przyszlosci podniesienie do 200km/h]
-[planowana] stacja towarowa, bocznica, Cargo
przejazd pomiedzy - szlak dwutorowy, dla obu V=120km/h
-stacja podziemna [wylacznie przystanek osobowy]
a co dalej zobaczymy jak bede miec czas!