Autor Wątek:  Nie rozumiem jednej sprawy z EN57  (Przeczytany 15284 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kelsten

  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Nie rozumiem jednej sprawy z EN57
« dnia: 10 Stycznia 2004, 10:19:46 »
"Staramy sie stworzyć symulator lokomotywy jak najbardziej zbliżony do oryginalu. Program ten na obecnym etapie rozwojowym dość realistycznie odwzorowuje jazdę następującymi pojazdami: EN57 (EN71), EP08, EU07, ET22, ET41, SN61, drezyna ręczna. "   --- Instaluje plik z programem i wszystkie patche, czyli 4, a nie dziala  mi En57, poprostu taj jak by nie bylo:( Jak to dziala??

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: 16 Listopada 2008, 08:45:26 wysłana przez Żuk »

Offline SQT

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 306
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 87
Nie rozumie jednej sprawy ....
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Stycznia 2004, 10:20:57 »
Przecierz teraz w symku niema En57

Offline McZapkie

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 675
    • Zobacz profil
    • http://www.mczapkie.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Nie rozumie jednej sprawy ....
« Odpowiedź #2 dnia: 10 Stycznia 2004, 12:43:17 »
Faktycznie, nie wiem kto napisal o EN57, skoro jeszcze tego
nie ma - a w ogole to kiedy bedzie?

Mc

Adam88

  • Gość
Nie rozumie jednej sprawy ....
« Odpowiedź #3 dnia: 10 Stycznia 2004, 12:52:54 »
Jak sie nie myle to dzis o północy lub wczesniej!!

Offline OlO_EU

  • Wiadomości: 219
    • Zobacz profil
    • Outsourcing IT
  • Otrzymane polubienia: 3
Nie rozumie jednej sprawy ....
« Odpowiedź #4 dnia: 10 Stycznia 2004, 18:40:08 »
ciekawe kto ci takich bajek opowiedizal........

OlO_EU

Offline SQT

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 306
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 87
Nie rozumie jednej sprawy ....
« Odpowiedź #5 dnia: 10 Stycznia 2004, 19:57:27 »
Skoro admini nie wiedzą to kto ma wiedzieć....?

Offline Radek87

  • Wiadomości: 28
    • Zobacz profil
    • http://www.radek.kolej.szczecin.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Nie rozumie jednej sprawy ....
« Odpowiedź #6 dnia: 10 Stycznia 2004, 20:50:41 »
a kto ci powiedział że nie ma?... JUZ JEST!!! nawet jeździłem...
admini nic nie wiedzieli bo to była chyba jekaś konspiracja :P

Offline Marcin Czapnik (Techniks)

  • Wiadomości: 126
    • Zobacz profil
    • http://marcinc.rail.pl/galeria
  • Otrzymane polubienia: 0
Nie rozumie jednej sprawy ....
« Odpowiedź #7 dnia: 10 Stycznia 2004, 20:53:48 »
Cytat: "SQT"
Skoro admini nie wiedzą to kto ma wiedzieć....?

Np. ja ;P Kibel wraz z króciutką, testową trasą jest tu http://www.gdynia.mm.pl/~serwer/eu07/addon/EN57test.exe. A trochę zrobionych przeze mnie screenów jest tu.
pozdrawiam
Marcin Czapnik

Adam88

  • Gość
Nie rozumie jednej sprawy ....
« Odpowiedź #8 dnia: 10 Stycznia 2004, 21:01:32 »
mi cos kibelek nie chce się właczyc nie wiem czego jak by był ktos łaskawy i mi napisać jak go właczyc.

Adam88

  • Gość
Nie rozumie jednej sprawy ....
« Odpowiedź #9 dnia: 10 Stycznia 2004, 21:02:36 »
mi cos kibelek nie chce się właczyc nie wiem czego jak by był ktos łaskawy i mi napisać jak go właczyc.

Offline marekG

  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Nie rozumie jednej sprawy ....
« Odpowiedź #10 dnia: 10 Stycznia 2004, 21:18:20 »
dość tych jaj z EN57,może by w końcu ktoś kompetentny ty się zajął co?albo jest albo go nie ma i nie bedzie. Od wakacji ściema z tym kiblem
Pozdrowionka papa,patyki w gorze obydwa

Offline Marcin Czapnik (Techniks)

  • Wiadomości: 126
    • Zobacz profil
    • http://marcinc.rail.pl/galeria
  • Otrzymane polubienia: 0
Nie rozumie jednej sprawy ....
« Odpowiedź #11 dnia: 10 Stycznia 2004, 21:23:10 »
Cytat: "Adam88"
mi cos kibelek nie chce się właczyc nie wiem czego jak by był ktos łaskawy i mi napisać jak go właczyc.

U mnie działa normalnie. Musisz robić tak jak jest napisane w readme czyli rozpakowywujesz gdzie trzeba i odpalasz przez "EN57-TEST.bat"
pozdrawiam
Marcin Czapnik

Offline SQT

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 306
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 87
Nie rozumie jednej sprawy ....
« Odpowiedź #12 dnia: 10 Stycznia 2004, 22:28:33 »
Znalazłem go wreszcie. Jednak jest. Niewiem czy to umnie tylko taki błąd czy ini też to mają. Kiedy chce przejść na tył do gra mi się wyłącza.

Offline OlO_EU

  • Wiadomości: 219
    • Zobacz profil
    • Outsourcing IT
  • Otrzymane polubienia: 3
Nie rozumie jednej sprawy ....
« Odpowiedź #13 dnia: 10 Stycznia 2004, 23:07:12 »
no i bardzo dobrze ze to nie dziala bo ma nie dzialac. ten sam problem co w et41 czy tam mozna przejsc do 2 kabiny ? nie tu jak narazie tez nie mozna. niechce kolejnych uwag do czegos co nie jest oficjalne i uwazam temat za zakonczony

OlO_EU

Offline mixer

  • Wiadomości: 205
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Nie rozumie jednej sprawy ....
« Odpowiedź #14 dnia: 11 Stycznia 2004, 01:23:51 »
Pnieważ Olo pisze mi na priva że nikt mnie nie upoważnił do rozpowszechniania kibla wyjaśniam, żeby nie było wątpliwości:
Nie brałem udziału w tworzeniu kibla, o czym wspominam na stronce gdzie jest zamieszczony, ale uważam że chomikowanie go przez pół roku tylko dlatego, iż ciągle jest niedokończony jest troszkę dziwne.
Nie zdejmę pliku z serwera.

Offline McZapkie

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 675
    • Zobacz profil
    • http://www.mczapkie.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Nie rozumie jednej sprawy ....
« Odpowiedź #15 dnia: 11 Stycznia 2004, 07:47:46 »
Proponuje, zeby mixer "za kare" tlumaczyl wszystkim
jak uruchomic to i tamto w en57 oraz czemu nie dziala
to i tamto ;->

Offline mixer

  • Wiadomości: 205
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Nie rozumie jednej sprawy ....
« Odpowiedź #16 dnia: 11 Stycznia 2004, 08:34:45 »
Nie ma problemu (o ile akurat nie jestem w trasie)

>:-]

Offline Leszek

  • Wiadomości: 148
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Nie rozumie jednej sprawy ....
« Odpowiedź #17 dnia: 11 Stycznia 2004, 11:22:29 »
Cytat: "McZapkie"
Proponuje, zeby mixer "za kare" tlumaczyl wszystkim
jak uruchomic to i tamto w en57 oraz czemu nie dziala
to i tamto ;->

Ja akurat wiem jak uruchomić i czemu nie działa :-)), ale mam prośbę o możliwość większego wychylenia przez okno kibelka (celem zaczerpnięcia świeżego powietrza - jak to w kiblu). Chodzi rzecz jasna o tryb normalny.
Pozdrawiam, Leszek

Offline SQT

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 306
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 87
Nie rozumie jednej sprawy ....
« Odpowiedź #18 dnia: 11 Stycznia 2004, 12:36:03 »
Hehe właśnie przydała by się możlwiość większego wychylenia z loka bo w upalne dni może być duszno i jeszcze maszynista zasłabnie. ;)

Offline wasyl

  • Wiadomości: 276
  • Permanentny Inwigilator Sieciowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Nie rozumie jednej sprawy ....
« Odpowiedź #19 dnia: 11 Stycznia 2004, 16:07:46 »
Witam!!!
Moim zdaniem jest za duzo samowolki jesli chodzi o sumulator - rozumie, ze wszyscy czekają na en57 ale nie ma to sensu aby na jednej stronie umieszczac kibelek a na innej nie. Jesli kibelek bedzie to dostepny dla wszystkch albo dla nikogo.
Ktos kiedys pisal, ze nieudostepni kibelka poniewaz jest w wersji testowej, ma duzo bledow i wszyscy bedą na forum pisac o błedach, o których autorzy dobrze wiedzą. No i sie stało :(.
Przygarnę fotki na tekstury obiektów!

Offline marekG

  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Nie rozumie jednej sprawy ....
« Odpowiedź #20 dnia: 11 Stycznia 2004, 19:18:25 »
Długo  czekałem na kibelka i szkoda że się doczekałem w taki sposób jaki to miało miejsce. Źle wróży projektowi kiedy autorzy przestają mówić jednym głosem... . No ale skoro już stał się dostępny EN57 w wersji takiej a nie innej należy to potraktować jako przekąskę. I tu mam pretensje do kolegów którzy pośpieszyli z listą pretensji że coś nie działa. Niestety nie każdy ma ochotę czytać co się mu podsyła i mamy tego efekt. Na kibelek bez wad trzeba poczekać i koniec a komu przeszkadzają detale niech może nie uruchamia wersji beta i tyle.
Pozdrowionka papa,patyki w gorze obydwa

Offline Leszek

  • Wiadomości: 148
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Nie rozumie jednej sprawy ....
« Odpowiedź #21 dnia: 11 Stycznia 2004, 19:30:25 »
Cytat: "marekG"
Na kibelek bez wad trzeba poczekać i koniec a komu przeszkadzają detale niech może nie uruchamia wersji beta i tyle.

Może jednak lepiej wskazać wcześniej pewne niedociągnięcia, żeby w wersji finalnej już nie było się do czego przyczepić. Myślę, że tych uwag nie należy traktować jako pretensje, tylko jako życzliwe podpowiedzi.
Pozdrawiam, Leszek

Offline OlO_EU

  • Wiadomości: 219
    • Zobacz profil
    • Outsourcing IT
  • Otrzymane polubienia: 3
Nie rozumie jednej sprawy ....
« Odpowiedź #22 dnia: 12 Stycznia 2004, 08:56:41 »
SORRY ??? autorzy ??? heh skoro ja ani maciek albo marcin nie wywiesili symka czyli nie zsostal przedstawiony przez autorow (nie zdziwcie sie jak bedzie oficjalny kibel polowa bedzie niekompatybilna)

OlO_EU

Apaullo

  • Gość
Nie rozumie jednej sprawy ....
« Odpowiedź #23 dnia: 16 Stycznia 2004, 18:14:40 »
"nie zdziwcie sie jak bedzie oficjalny kibel"

No własnie, a czy wiadomo kiedy będzie i czy wogóle ???

łukasz

  • Gość
Nie rozumie jednej sprawy ....
« Odpowiedź #24 dnia: 18 Stycznia 2004, 16:16:19 »
a jak wyjdzie juz oficjalny kibelek to mam prosbe zrobcie w nim ubikacje zeby bylo efektowniej.     :D