Autor Wątek:  Dwustronna tekstura dla "plane'a"  (Przeczytany 3046 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mywasher

  • Gość
Dwustronna tekstura dla "plane'a"
« dnia: 18 Sierpnia 2007, 21:28:18 »
Mam problem: podczas prac w 3D studio Max zrobilem płaszczyznę (plane) ale po oteksturowaniu i obróceniu kamery o +/- 180 stopni nie widać że coś jest oteksturowane a tym bardziej że jakikolwiek obiekt tam jest postawiony.
Pytanie brzmi czy da się zrobić tex widzialną z 2 stron?

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
Dwustronna tekstura dla "plane'a"
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Sierpnia 2007, 21:30:43 »
Możesz tego plane skopiować, odwrócić o 180 stopni i scalić z tym pierwotnym. Uzyskasz w ten sposób dwustronny plane :).
Pozdrawiam!
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Mywasher

  • Gość
Dwustronna tekstura dla "plane'a"
« Odpowiedź #2 dnia: 18 Sierpnia 2007, 21:33:28 »
Problem rozbija się o szklany dach tylko chciałem uzyskać efekt przejrzystości szyb tak bardzo że widzać co jest za tą po 2 stronie(na przeciwległej ścianie która jest również szklana i obrócona o 180 stopni do 1)

Zamykam.
Akvin
« Ostatnia zmiana: 19 Września 2007, 23:07:06 wysłana przez Akvin »