Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Dwustronna tekstura dla "plane'a"
(1/1)
Mywasher:
Mam problem: podczas prac w 3D studio Max zrobilem płaszczyznę (plane) ale po oteksturowaniu i obróceniu kamery o +/- 180 stopni nie widać że coś jest oteksturowane a tym bardziej że jakikolwiek obiekt tam jest postawiony.
Pytanie brzmi czy da się zrobić tex widzialną z 2 stron?
Profeta:
Możesz tego plane skopiować, odwrócić o 180 stopni i scalić z tym pierwotnym. Uzyskasz w ten sposób dwustronny plane :).
Pozdrawiam!
Mywasher:
Problem rozbija się o szklany dach tylko chciałem uzyskać efekt przejrzystości szyb tak bardzo że widzać co jest za tą po 2 stronie(na przeciwległej ścianie która jest również szklana i obrócona o 180 stopni do 1)
Zamykam.
Akvin
Nawigacja
Idź do wersji pełnej