Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Dwustronna tekstura dla "plane'a"

(1/1)

Mywasher:
Mam problem: podczas prac w 3D studio Max zrobilem płaszczyznę (plane) ale po oteksturowaniu i obróceniu kamery o +/- 180 stopni nie widać że coś jest oteksturowane a tym bardziej że jakikolwiek obiekt tam jest postawiony.
Pytanie brzmi czy da się zrobić tex widzialną z 2 stron?

Profeta:
Możesz tego plane skopiować, odwrócić o 180 stopni i scalić z tym pierwotnym. Uzyskasz w ten sposób dwustronny plane :).
Pozdrawiam!

Mywasher:
Problem rozbija się o szklany dach tylko chciałem uzyskać efekt przejrzystości szyb tak bardzo że widzać co jest za tą po 2 stronie(na przeciwległej ścianie która jest również szklana i obrócona o 180 stopni do 1)

Zamykam.
Akvin

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod