Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Problemy z AI

(1/2) > >>

Żabek:
Witam!

Czy ktoś mógłby mi poradzić, jak zmusić AI do zmiany kierunku jazdy? Siedzę trzeci dzień i nie moge sobie poradzić. Rusza do przodu, zatrzymuje się, rusza do tyłu i dotąd jest ok (steruję przez KeyCtrl0x) ale potem nie mogę go zatrzymać. Nie chcę ani odczepaić od skałdu ani nic, poprostu zmienić kierunek. Jak to zrobić?

Pozdro

REWIZOR:
Witaj !
Już kiedyś był poruszany ten problem na forum. Jest to poprostu problem z exe. Jeden raz możesz zmienić kierunek, a potem sie zaczynaaaa ...

Żabek:
Czytałem ale wynikało z tego, że może zmienić dwa razy. I tyle by wystarczyło. Ale coś niedasie :(

Żabek:
Dobra, teraz inny problem - AI nie chce ruszyć kiblem.
Kibel stoi sobie na torze, ma prędkość początkową 0.1 i jest przypisany memcell. Daję mu sekwencję: jump_to_order, prepare_engine i setVelocity. Kibelek zapala sobie światła i stoi jak stał. Co robię źle? Dodam, że inne pojazdy (sputniki i tamara yB) na tą sekwencję reagują w sposób zamierzony - ładnie sobie jadą.

Pozdro
Damian

Krzysiek626:
Przy testach jednej z tras tak miałem. Nie ruszały żadne loki w trakcji ukrotnionej. W moim przypadku okazało się że EZT/lokomotywy ukrotnione nie mieściły się na torze na którym były przypisany. Tyle na gorąco, ponieważ to było już jakiś czas temu, to po sprawdzeniu dam jeszcze znać.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod