Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Skrypty do 3ds max
Stele:
Na 17 działa i/o t3d. Sypią się sceneryjne.
Siecool:
Czy ktoś, kto ogarnia skrypty mógłby dodać w nich możliwość definiowania parametru trackbed dla rozjazdów? Próbowałem wpisywać jako "ExportString", ale wtedy odpowiedni tekst jest wpisywany poza kontener "track ... endtrack", przez co symulator ignoruje taki wpis.
// edit
Przez przypadek zaktualizowałem sobie skrypty, przez co straciłem swoją zmodyfikowaną wersję ScnExp i musiałem ją zrobić od nowa. W załączeniu dla potomności do wykorzystania zmodyfikowana przeze mnie wersja:
- eksport dróg, torów i rzek z dokładnością do trzech miejsc po przecinku (bardzo pomocne przy dużych sceneriach);
- obsługa eksportu "eventall0";
- obsługa parametru "trackbed".
Stele:
Czyli zadziałało? Moje zabawy z maxscriptem ograniczały się do próby dopisania eksportu normalnych dla t3d. Wyszło, że w maxscripcie się nie da, bo miesza vertex id między geometrią a normalnymi. Trzeba by cały eksporter na cpp/pythona przepisać ;/
gg:
Skrypty, które sam skombinowałem z różnych paczek i odpalają na 3DSMax 2019, 2020 oraz 2015 (wg @Kornel4d). Posiadają więcej funkcji niż skrypty z 2004-2005 roku ;)
https://eu07.pl/userfiles/26253/3DSMaxscriptsv1.1.zip
Testowałem je, zawsze na 2019-tke jakieś będą.
Może nie tak dużo jak w "poradniku .scn", ale zawsze coś.
Zmiany w v1.1:
-poprawiony parametr "friction" z 0,25 na 0,15
-zamienione parametry torów na lepsze z folderu 1435mm/ (domyślne wywalały błąd przy wstawianiu rozjazdu od innej strony niż p1)
-zamieniona wartość współczynnika "TexLength" z 4 na 6 (wg wytycznych @Stele)
PS Większość usprawnień w wersji v1.1 polega głównie na przyspieszeniu w tworzeniu scenerii (bez potrzeby wpisywania za każdym razem ręcznie parametrów)
hanys:
Niestety. Próba uruchomienia skryptu zakończona błędem. Max 2019.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej