Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Skrypty do 3ds max

<< < (53/92) > >>

szczawik:
No jak tą całą zieleń chcesz mieć razem, to tym łatwiej. Wybierasz "Select by" -> "Color" i klikasz na  np drzewo.

Benek:
Chcę mieć trawę osobno, drzewa osobno...

szczawik:
To możesz to wszystko wyeksportować i przelecieć narzędziem do rozbijania scn. Uporządkuje się wg .inc oraz tekstur.

ISDR:
Edit->Select By -> Name. Wpisz "trawsko", powinno zaznaczyć wszystkie i daj select.Przejdź do layer maneger i daj + na warstwie.

hunter:
Mam pewien pomysl, ktory na pewno ulatwilby zycie trasopisarzom... mianowicie wymiarowanie helperow. Moja koncepcja jest taka - pomierzyc wszystkie budynki/detale poprzez zaimportowanie ich/cokolwiek innego, w pliku inc obiektu wstawic jako komentarz jego wymiary - np. //$script 10x15 , nastepnie pobieranie tych wymiarow przez skrypt podczas wstawiania i odpowiednie skalowanie, przy tym mozna byloby uniknac pomylek w nazwie plikow includowanych. Pierwsza kwestia do rozwiazania, to czy jest w ogole mozliwe zrobienie takiego czegos w MaxScript (czy jak ten jezyk sie tam zwie). Tak, wiem, latwo pisac, ale o ile piekniejsze byloby zycie bez milionow testow, czy obiekt jest dobrze wstawiony ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod