Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Export t3d
eu07_304:
Export t3d eksportuje tylko EditableMesh. Prawym na obiekt i covert to=>editable mesh. I po sprawie.
bohunIC:
Pamiętaj też o HIERARCHI, bo sie okaże że twój obiekt lub ich zbiór jest gdzieś 100m nad ziemią ;) Cylinder->editable mesch, UVW map, textura i zapis, jak masz texture do swojego cylindra w głównym kataloggu to OK jak nie to w T3D napisz ścieżke dostępu do textury bo bedzie biały albo wcale?
POZDRO
201E-003:
Mam troszkę inne pytanie.
Powiedzmy że stworzyłem sobie cylinder, dalej editable mesch, potem UVW map, i tutaj zaczyna się mój problem. Czy ktos mógłby mi łopatologicznie , krok po kroku opisać jak to oteksturować?
Pozdrawiam i z góry dziękuję ;)
pol102:
wcisnij M a dalej było już opisane na forum - użyj szukajki
201E-003:
Okej, dziękuję za "konstruktywną" pomoc.
Zamykam.
Akvin
Nawigacja
Idź do wersji pełnej