Autor Wątek:  Komendy dla AI, tudzież zarezerwowane identyfikatory...  (Przeczytany 3750 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kipek von Chojna

  • Wiadomości: 139
  • Kiperancki Kipek
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Komendy dla AI, tudzież zarezerwowane identyfikatory...
« dnia: 26 Kwietnia 2007, 18:51:27 »
Na głównej stronie, w tutorialach do tworzenia scenerii był kiedyś dokument, w którym opisane były komendy dla AI. Coś w stylu wyłącz silnik, zmień czoło, stój... Ma ktoś do tego dostęp? Po przekopaniu się przez szukajkę doszedłem tylko do scenery.doc. Czy ktoś posiada może tamten dokument, o którym mówiłem?
:)

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Re: Komendy dla AI, tudzież zarezerwowane identyfikatory...
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Kwietnia 2007, 19:05:22 »
Cytat: "Kipek von Chojna"
Na głównej stronie, w tutorialach do tworzenia scenerii był kiedyś dokument, w którym opisane były komendy dla AI. Coś w stylu wyłącz silnik, zmień czoło, stój... Ma ktoś do tego dostęp? Po przekopaniu się przez szukajkę doszedłem tylko do scenery.doc. Czy ktoś posiada może tamten dokument, o którym mówiłem?

Mhm, ale 3/4 z tych polecen i tak nie dzialalo :)

Offline Kipek von Chojna

  • Wiadomości: 139
  • Kiperancki Kipek
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Komendy dla AI, tudzież zarezerwowane identyfikatory...
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Kwietnia 2007, 19:12:31 »
Mateu jak zawsze się czepia ;). Chodzi o wyłączenie/włączenie silnika, tudzież odczepianie od wagonów AI, ewentualnie o "baczność" podany przez AI.

A masz to? ;)
:)

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Komendy dla AI, tudzież zarezerwowane identyfikatory...
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Kwietnia 2007, 20:36:56 »
Cytat: "Kipek von Chojna"
Mateu jak zawsze się czepia ;). Chodzi o wyłączenie/włączenie silnika, tudzież odczepianie od wagonów AI, ewentualnie o "baczność" podany przez AI.

A masz to? ;)

nie, ale to wszystko jest w eventach z quarka :)

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3927
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 287
Komendy dla AI, tudzież zarezerwowane identyfikatory...
« Odpowiedź #4 dnia: 26 Kwietnia 2007, 23:25:10 »
Proszę:
http://www.mytempdir.com/1310071

Z tą 3/4 nie działających to duża przesada.

Offline Kipek von Chojna

  • Wiadomości: 139
  • Kiperancki Kipek
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Komendy dla AI, tudzież zarezerwowane identyfikatory...
« Odpowiedź #5 dnia: 28 Kwietnia 2007, 00:36:05 »
Dziękować pięknie Mariusz1970. :) O to mi chodziło :) Niech Cię uściskam ;).
:)

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Komendy dla AI, tudzież zarezerwowane identyfikatory...
« Odpowiedź #6 dnia: 28 Kwietnia 2007, 09:05:02 »
Zeby nie bylo.
node -1 0 Konczyny-lokstatus memcell 0 0 0.4 Wait_for_orders 0 0 Konczyny_1b endmemcell
event su45stop putvalues 10.0 none 0.1 0.1 0.1 Prepare_engine 0 0 endevent
Konczyny.Ctr:event sok-wtylzwrot putvalues 1.0 none 0.1 0.1 0.1 Change_direction 0 0 endevent
Konczyny.Ctr:event naprzodmarsz putvalues 1.0 none 0.1 0.1 0.1 Obey_train 0 0 endevent- to chyba nie dziala
quarkmce.scn:event odczepiaj putvalues 0.0 none 0.1 0.1 0.1 Shunt 0 0 endevent
ss5zcpbi.inc:event (p1)_sem_info_v40 updatevalues 1.0 (p1)_sem_mem SetVelocity 40 * endevent
TS2zpYN_SHP.inc:event (p1)_sem_distinfo_v40 updatevalues 0.0 (p1)_sem_distmem SetProximityVelocity 500 40 endevent
przejazd14m.inc:event (p1)_warning putvalues 10.0 none (p2) (p3) (p4) Warning_signal 1 2 endevent
SSw5zpcpbIW24.inc:event (p1)_sem_info_shunt2 updatevalues 1.0 (p1)_sem_mem ShuntVelocity 40 0 endevent
SBL3Y-pierwszy.inc:event (p1)_SHP putvalues 1.0 none (p2) (p3) (p4) CabSignal -1 -1 endevent
w5.inc:event LineInfo:(p1) putvalues 0.0 none (p2) (p3) (p4) OutsideStation -1 -1 endevent

Mowilem, ze wszystko jest w quarku i incach :)

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3927
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 287
Komendy dla AI, tudzież zarezerwowane identyfikatory...
« Odpowiedź #7 dnia: 28 Kwietnia 2007, 13:58:44 »
1)Wszystkiego nie wymieniłeś.
2)Jak się nie wie czego szukać, to się nie znajdzie, mimo, że to gdzieś jest.
3)Nawet jak się już znajdzie, to bez opisu do czego dana komenda służy bardzo utrudnia analizę.
4)Trzeba było wymienić to co wymieniłeś zanim wystawiłem ten dokument. Jestem pewnien, że nie wymieniłbyś ich tyle.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Komendy dla AI, tudzież zarezerwowane identyfikatory...
« Odpowiedź #8 dnia: 28 Kwietnia 2007, 16:57:57 »
Cytat: "Mariusz1970"
1)Wszystkiego nie wymieniłeś.

Po co wymieniac to, co nie dziala?
Cytuj
2)Jak się nie wie czego szukać, to się nie znajdzie, mimo, że to gdzieś jest.
To wtedy sie pyta :)
Cytuj
3)Nawet jak się już znajdzie, to bez opisu do czego dana komenda służy bardzo utrudnia analizę.
Czy tak trudno sie domyslic po nazwach do czego sluza?
Cytuj
4)Trzeba było wymienić to co wymieniłeś zanim wystawiłem ten dokument. Jestem pewnien, że nie wymieniłbyś ich tyle.

To sa tylko podstawowe komendy dla AI :)
Spokojnie, nie ma sie czym denerwowac, Kipek ma to co chcial wiec proponuje EOT.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3927
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 287
Komendy dla AI, tudzież zarezerwowane identyfikatory...
« Odpowiedź #9 dnia: 28 Kwietnia 2007, 17:53:02 »
Dobra, EOT, ale, ale:)
Cytuj

To wtedy sie pyta :)


bęż szensu

o co ma pytać skoro w szczegółach może nie wiedzieć o co pytać?
Skąd ma niby widzieć, że musi szukać np. SetProximityVelocity, skoro nie wie o istnieniu takiej komendy a o wszystkich możliwych prarametrach do poszczególnych komend nie wspomnę.
Zapytał o komedny do AI a odp. są w quarku do żadna odpowiedź, do tego jeszcze w incach obiektów.
Co do wymienionych przez Ciebie wszystkich zapimlementowanych nie wymieniłeś wg. dokumentu, a według quarka np. load unload (chciaż czy to load działa, to sam nie wiem).

PS
Jeżeli chodzi o mnie to luz, bez nerwów.

Zamykam.
Akvin