Autor Wątek:  textury wew pól lines (3dsmax)  (Przeczytany 2458 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
textury wew pól lines (3dsmax)
« dnia: 08 Maja 2007, 22:49:43 »
Witam

Mam problem z dodaniem wypełnienia textur w figurę zrobioną z lines. Dokładnie próbuję robic wstępny projekt kabiny (jak na razie mam tylko wstępny szkielet) stworzyłem pare kwadratów z lines. Problem polega na tym jaki jest sposób dodania przestrzeni wewnątrz tych kwadratów by móc normalnie zarysowac texturą.

Kombinowałem różnymi sposobami nawet korzystałem z Delanuay Mesh ale nie za bardzo to wychodzi bo albo nie tworzy trójkątów albo wykonuje jakieś dziwactwa.

Co muszę zrobic krok po kroku by to wykonac.
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%

Offline PEKAP

  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
textury wew pól lines (3dsmax)
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Maja 2007, 07:08:31 »
Musisz mieć zamknięty obwód lini. Zaznaczasz ją i następnie w górnym menu klikasz Modifiers->Mesh Editing->Face Extrude.
-//-

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
textury wew pól lines (3dsmax)
« Odpowiedź #2 dnia: 11 Maja 2007, 16:16:29 »
Cytat: "PEKAP"
Musisz mieć zamknięty obwód lini. Zaznaczasz ją i następnie w górnym menu klikasz Modifiers->Mesh Editing->Face Extrude.


Ok zrobiłem tak jak mówiłeś i wynik jest taki że między prostokątem zrobionym z lines pokazuje mi się tylko kwadrat bez przestrzeni. Jak nakładam textury to nie widac zmian. No chyba że to ma tak byc.
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%

Offline PEKAP

  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
textury wew pól lines (3dsmax)
« Odpowiedź #3 dnia: 11 Maja 2007, 19:10:48 »
A w material editorze nacisnąłeś taki odpowiedni kwadracik żeby textura była widoczna i potem wykonałeś unwrap lub uvw map?
-//-

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
textury wew pól lines (3dsmax)
« Odpowiedź #4 dnia: 11 Maja 2007, 22:59:14 »
właśnie powtarzałem tą funkcje teraz działa jak należy

dzięki za pomoc

powód tego że nie widziałem pola było to że UVW dawałem w złym żucie (x/z) jak zrobiłem normalnym rzutem (x/y) to już było w porządku

Zamykam.
Akvin
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%