Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
wstawianie przejazdu w maxie--- [problem rozwiązny]
Poscikk:
Hmmm z tego co tutaj widac to zamiast passive wstaw ten przejazd jako active. Aha i nie zapominaj zdefiniowac nazw torow przechodzacych przez przejazd. To tez moze byc przyczyna.
P.J.:
no i zrobiłem w aktive inc ten szlaban (jeden wstawiłem) nadałem też nazwy torów i drogi tam gdzie jest droga i jest tak jak było. może źle to robie w 3Dmaxie ( korzystam ze skryptu eu07-queued).
wpis przejazdu w scenerii:
include;PKP/przejazd_HS.inc;przej;4.90189;0.0;730.37;0.0;;;;;end
Log wyglada tak:
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpb-old1.tex
OK
Loading - texture: textures\wzl.bmp
OK
Loading - text model: models\wza.t3d
Loading - texture: textures\metal/metalfrictionpattern1.tga
OK
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods-new.tex
OK
Loading - texture: textures\wzp.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new2.tex
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new4.tex
OK
Loading - text model: models\pkp/koziolbeton.t3d
Loading - texture: textures\/concrete1.tga
OK
Loading - texture: textures\/podklad1.bmp
OK
Loading - texture: textures\/wzw.bmp
OK
Loading - texture: textures\a.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head5_gyryw.t3d
Loading - texture: textures\pkp/#pkplight_board.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_manpost.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/#pkplight_lenses.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/post-straight.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h56.t3d
Loading - texture: textures\to.bmp
Failed
Loading - text model: models\pkp/head2-gy.t3d
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_warnpost.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h12.t3d
Loading - texture: textures\pkp/wskazniki2.bmp
OK
Loading - texture: textures\ps1.bmp
Failed
Loading - text model: models\pkp/head3-ygwi.t3d
Loading - texture: textures\pkp/sp1a.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sp1.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/sp-tabliczka.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h34.t3d
Loading - texture: textures\asphaltdark1_dashedwhite.bmp
OK
Loading - texture: textures\asphaltdark1_side1.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/sp2ccxx.t3d
Loading - texture: textures\pkp/s_przejazd-ksa2-sd-ss2.tex
OK
Loading - text model: models\pkp/szlab_d_60.t3d
Loading - texture: textures\pkp/#szlab_tex.tga
OK
Poscikk:
Nieprawda, bo nie zdefiniowales torow.
poprawny wpis powinien wygladac tak:
--- Kod: ---include;pkp/Przejazd_HS.inc;nazwa_przejazdu;(p1);(p2);(p3);(k);nazwa_toru_1;nazwa_toru_2;;;end
--- Koniec kodu ---
Gdzie:
(p1),(p2),(p3) i (k) - to sa parametry czyli wysokosc, polozenie w dlugosci, w szerokosci i kat obrocenia. Ale to nie wchodzi w gre bo w maxie napewno jest to wygenerowane. A Ty nie masz zdefiniowanych torow. Zroc uwage na koncowke mojego wpisu i porownaj ze swoja. Nie ma torow i on tu sie wykrzacza. Aha jeszcze sprawdz czy masz ta teksture: #szlab_tex.tga
Ale raczej masz bo bylo OK
pozdrawiam
P.J.:
Jest. Działa , dzięki.
bohunIC:
A wstaw sobie przejazd jako 'TREE' tyle tylko ze zamiast tree.inc wstaw swoj przejazd ze sciezka dostepu a texture usun, w Maxie oczywiscie! 100% ze sie odpali nazwij tylko jakis tor 10.0 a drugi 5.0 i po klopocie, eventy tez beda dzialac jak je dopiszesz!
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej