Symulator EU07 (i nie tylko) > Screeny
Rotfl!
jakubg1:
Mechanik EN57 w 2020 roku trzyma się zaskakująco dobrze.
Dróżnik Wiór:
"Fizyka nie istniała w tym świecie. Czas zamarł, a mój jedyny zegarek na ręce zniknął. Został wchłonięty przez anomalię, w którą wpakował mnie mój dziadek. Nie rozumiałem ciągu wydarzeń następujących, ale poddawałem się ich urokowi. Żeglowałem po linii do lepszego świata..."
Marcin Kowalczyk - "Dziadek"
JAN21:
Tajny projekt Japończyków, którym drogi już nie wystarczają - MaszynaD.
Obejmuje on: zwiększenie wytrzymałości elementów dołu silnika - części prosto z Legendarnej Kuźni Samurajów, zwiększenie pojemności skokowej z 10.2 dcm3/cyl do 18.4 dcm3/cyl, zamontowanie 16 nowych turbosprężarek - po jednej na cylinder, montaż wyścigowego układu wydechowego ze stali nierdzewnej prosto z Japonii, wyścigowe wałki rozrządu, montaż zmiennych faz rozrządu i wałków wyrównoważających w celu zniwelowania wibracji silnika na obrotach jałowych (zbyt duża wibracja jak na Japończyków :< ), ukrotnienie na stałe dwóch lokomotyw SM42 (zmiana oznaczeń na SP09) oraz powrotne uruchomienie wentylatora w kabinie. Docelowa moc jednej lokomotywy 2286KM, prędkość - wstępnie 200km/h. W planach także modernizacja wózków. Projekt stoi w miejscu z powodu zaginięcia transportu z wałami korbowymi z kuźni (prawdopodobnie komuniści maczali w tym palce). Jedyne co udało się osiągnąć do tej pory to pomalowanie lok. białą farbą za pomocą wałka, demontaż zbędnych elementów (Trzeba ciąć koszty :P) oraz odkupić cysternę na zapasowe paliwo.
;)
Stele:
Przesyłam ofertę na wagon chłodnię do transportu tofu. Przed ukończeniem tjuningu stoneczek obawiam się że skiśnie luzem. :<
matek123:
Chłodnia ma końcowe fazy poprawek. Wpadnie do testu niebawem kolejna wersja.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej