Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 kanał alpha w ładunku

(1/2) > >>

eu07_304:
Witam!

Otóż tworząc trasę wąskotorową postanowiłem zrobić pseudo-model transportera. Nie jest realistyczny ale co tam... W każdym razie skopiowałem do niego dwa ładunki: Eaos i Uahs. W obu ładunkach jest ten sam problem. ELEMENTY Z KANAŁEM ALPHA NIE WYŚWIETLAJĄ SIĘ!. Czy wie ktoś co jest grane?

screen (tak, żeby pokazać co się dokładnie dzieje)

Jak widać nie ma wózków, buforów i sprzęgów.

prof_klos:
Być może spowodowane jest to tym, że transporter to nie jest szyna

eu07_304:
To chyba błąd w kodzie exe :(. Bo jak zrobiłem eksperyment na eaosie, że dałem mu półprzeźroczystą teksturę wody jako ładunek to też się zbuntował przej jej wyświetleniem. qr...

Krzysiek626:
To nie jest błąd exe. Chyba nikt nie przewidywał takiej próby postawienia wagonu wyżej. Nie bardzo można dojrzeć co jest pod wagonem bo screena zrobiłeś z góry. Nie widzę też sprzegów i wężyków. Więc też nie jest to problem tekstur z kanałem alfa. Pomysł całkiem fajny tyle że wszystkie ładunki przeznaczone do np eaosa to prawie jednobryłowe modele. Być może model wagonu jest za skomplikowany.

eu07_304:
Tekstura sprzęgów i węzyków była z kanałem alpha. kiedy usunąłem go bufory. sprzęgi, węzyki i wózki pokazywały się. obecnie pracuję nad zrobieniem nowego modelu eaosa na potrzebę transportera.

626: Po co Ci screen tego co jest pod wagonem?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod