Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić
pseudo kompilator
(1/1)
Woropek:
Witam,
Mam pytanie do twórców symulatora, czy zastanawiali się nad wprowadzeniem programu kompilującego scenerię, przetwarzałby on wszelkie polecenia tekstowe (parametry pojazdów, wymiary brył, czy eventy) na rozkazy dla symualtora i wyrzucał to binarnie w innym pliku, tekstury nadal byłyby ładowane z zewnątrz. Taki kompilator mógłby nawet nie wykonywać optymalizacji, ale napewno przyspieszyłby uruchamianie programu (to jest przewaga kompilatorów nad interpreterami), a przy okazji użytkownik już w fazie kompilacji wykryłby błędy w scenerii, czy skryptach obiektów/pojazdów. Mankamentem byłby przyrost MB programu, ale w porównaniu do objetosci MSTS, czy FS2002 jest to pomijalne :). Pytanie nr 2: Czy symulator w jakikolwiek sposób korzysta z teorii grafów, jeżeli tak to jaki?
Pozdrawiam
Marcin_EU:
--- Cytat: "Woropek" ---Witam,
Mam pytanie do twórców symulatora, czy zastanawiali się nad wprowadzeniem programu kompilującego scenerię, przetwarzałby on wszelkie polecenia tekstowe (parametry pojazdów, wymiary brył, czy eventy) na rozkazy dla symualtora i wyrzucał to binarnie w innym pliku, tekstury nadal byłyby ładowane z zewnątrz.
...
--- Koniec cytatu ---
Jesli bedzie trzeba to sie zrobi ale juz na nebuli.
--- Cytat: "Woropek" ---
Pytanie nr 2: Czy symulator w jakikolwiek sposób korzysta z teorii grafów, jeżeli tak to jaki?
--- Koniec cytatu ---
Poza tym ze siec torow to swego rodzaju graf to nie.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej