Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Koleje piaskowe i problemy

(1/6) > >>

Żabek:
Witam!

Postanowiłem załóżyć drugi wątek dot. tworzonej przeze mnie scenerii. Tam będę umieszczał najświeższe informacje o trasie a tu będę zgłaszał problemy i prosił Kolegów o pomoc przy ich rozwiązaniu.

Problem pierwszy - płot. W 3ds maxie wygląda tak: http://img257.imageshack.us/my.php?image=65416546544la.jpg
a w symku tak: http://img257.imageshack.us/my.php?image=2127172401070tq.jpg . Może mi ktoś powiedzieć dlaczego w symku wygląda to ewidentnie źle i jak to poprawić, bo próbowałem już wszystkiego, co przychodziło mi do głowy...

Pozdrawiam
Damian

PS. Błagam, zróbcie coś z tymi botami, drodzy Admini :)

hunter:
Teksturę nakładasz na płot metodą Unwrap UVW czy UVW Map? To ma znaczenie.

firleju:
Wygląda na to, że masz źle ustawiony tile dla V (ztcp). Proponuję użyć Unwrap UVW i wyciąć ten kawałek co jest dla boku, i osobno to samo dla góry.
Ja zanim w ten sposób nakładam tekstury to jeszcze rozbijam obekt editable mesh. W tedy mam pewnośc, że tekstura się dobrze nałoży :)

Żabek:

--- Cytat: "Hunter" ---Teksturę nakładasz na płot metodą Unwrap UVW czy UVW Map? To ma znaczenie.
--- Koniec cytatu ---

Prawdę mówiąc nie wiem :P Naciskam M na klawiaturze, wybieram teksturę i klikam' Apply to selection'. Która metoda 'się stosuje' - przyznaję, nie wiem.

Piotrek:
Obie metody wybierasz z rozwijanej listy w zakładce Modify:

- Unwrap UVW - możesz dokładnie rozdzilić teksturę na poszczególne ściany modelu

- UVW Map - możesz zmieniać częstotliwość występowania tekstury na modelu, tak jak np. w przypadku płotu ustawić gęstość siatki itp.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod