Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Koleje piaskowe i problemy
Żabek:
Witam!
Postanowiłem załóżyć drugi wątek dot. tworzonej przeze mnie scenerii. Tam będę umieszczał najświeższe informacje o trasie a tu będę zgłaszał problemy i prosił Kolegów o pomoc przy ich rozwiązaniu.
Problem pierwszy - płot. W 3ds maxie wygląda tak: http://img257.imageshack.us/my.php?image=65416546544la.jpg
a w symku tak: http://img257.imageshack.us/my.php?image=2127172401070tq.jpg . Może mi ktoś powiedzieć dlaczego w symku wygląda to ewidentnie źle i jak to poprawić, bo próbowałem już wszystkiego, co przychodziło mi do głowy...
Pozdrawiam
Damian
PS. Błagam, zróbcie coś z tymi botami, drodzy Admini :)
hunter:
Teksturę nakładasz na płot metodą Unwrap UVW czy UVW Map? To ma znaczenie.
firleju:
Wygląda na to, że masz źle ustawiony tile dla V (ztcp). Proponuję użyć Unwrap UVW i wyciąć ten kawałek co jest dla boku, i osobno to samo dla góry.
Ja zanim w ten sposób nakładam tekstury to jeszcze rozbijam obekt editable mesh. W tedy mam pewnośc, że tekstura się dobrze nałoży :)
Żabek:
--- Cytat: "Hunter" ---Teksturę nakładasz na płot metodą Unwrap UVW czy UVW Map? To ma znaczenie.
--- Koniec cytatu ---
Prawdę mówiąc nie wiem :P Naciskam M na klawiaturze, wybieram teksturę i klikam' Apply to selection'. Która metoda 'się stosuje' - przyznaję, nie wiem.
Piotrek:
Obie metody wybierasz z rozwijanej listy w zakładce Modify:
- Unwrap UVW - możesz dokładnie rozdzilić teksturę na poszczególne ściany modelu
- UVW Map - możesz zmieniać częstotliwość występowania tekstury na modelu, tak jak np. w przypadku płotu ustawić gęstość siatki itp.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej