Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje

 Quark-elektryfikacja cz.1

<< < (4/17) > >>

EU07-483:

--- Cytat: "Mariusz1970" ---No właśnie się tak zastanawiałem, który byłby lepszy, bo niby manewry, a długa jednak jazda, która kończy się zjechaniem do szopy. Manewry co prawda były, ale ok. 25 km wcześniej, póżniej długa jazda z prędkością max. W Skwarkach mech dostaje S2. Miałem MS, ale zmieniłem na Sz, a nie znam się tak bardzo na przepisach. Zastosowany semek tylko w zasadzie pozwala na MS lub Sz.
W sumie z punktu widzenia logiki, to pasuje mi bardziej Sz.
--- Koniec cytatu ---


Dla przykładu - na Krakowie Płaszowiedo przyległej szopy jezdzi sie na Ms2. I tutaj tez jazda odbywa sie w obrebie stacji - tak jak suka zjezdza na Ms2 tak i nasz lok powinien.

Mariusz1970:
No możliwe. Na tym semku dostępne są takie sygnały:
s1,s2,s10,ms2,sz1

Jest na to co napisałeś jakiś przepis?
Bo WK jak EU zjeżdża do szopy, tam już nie ma manewrów, tylko jazda na wprost, która kończy się zjechaniem do szopy. Manewry owszem były, ale w Skwarkach.
Jeżeli Cię dobrze zrozumiełem, to w Skwarkach po rzeczywistych manewrach otrzymujemy S2 i sobie jadymy te 25 km, i w WK nie robiąc tam manewrów (droga prosto prowadzi do szopy i nawet nie zatrzymujemy się tam) powinien być ms2 tak?
Jeżeli lok nie jechałby do szopy, gdzieś dalej, przejeżdżałby WK, to wtedy co?
Bo z punktu widzenia logiki właśnie wydaje mi się, że w tym akurat przypadku WK nie powinno być Ms2, gdyż nie ma dla mnie różnicy pomiędzy sytuacjami tylko przejazdu przez WK i jechaniu gdzieś dalej, a drogą która wprost prowadzi do szopy. Zgadzam się, iż SU jest w podobnej sytuacji i dostaje MS2, ale jak wspominałem nie znam się na przepisach i nie potrafię sobie tego logicznie uzasadnić, chyba, że istenije przepis, który mówi, iż jadąc do/z szopy musi być zawsze ms2
Dla tych, których to razi prosżę o zmianę eventu:

--- Kod: ---
event cd_po_manewrach_do_WK_szopa2 multiple 0.0 none
duza4end_sz1
zwrmd02+
zwrmd01-
duza18-
duza10-
cd_po_manewrach_do_WK_szopa3
endevent

--- Koniec kodu ---


na:

--- Kod: ---
event cd_po_manewrach_do_WK_szopa2 multiple 0.0 none
duza4end_ms2
zwrmd02+
zwrmd01-
duza18-
duza10-
cd_po_manewrach_do_WK_szopa3
endevent

--- Koniec kodu ---

EU07-483:

--- Cytat: "Mariusz1970" ---No możliwe. Na tym semku dostępne są takie sygnały:
s1,s2,s10,ms2,sz1

Jest na to co napisałeś jakiś przepis?
Bo WK jak EU zjeżdża do szopy, tam już nie ma manewrów, tylko jazda na wprost, która kończy się zjechaniem do szopy. Manewry owszem były, ale w Skwarkach.
Jeżeli Cię dobrze zrozumiełem, to w Skwarkach po rzeczywistych manewrach otrzymujemy S2 i sobie jadymy te 25 km, i w WK nie robiąc tam manewrów (droga prosto prowadzi do szopy i nawet nie zatrzymujemy się tam) powinien być ms2 tak?
Jeżeli lok nie jechałby do szopy, gdzieś dalej, przejeżdżałby WK, to wtedy co?
--- Koniec cytatu ---

To wtedy w razie niemozliwosci podania innego sygnalu nastawnia moglaby wypuscic na szlak na sygnale Sz. Ale tutaj nie wyjezdzamy poza stacje, a pociag (a wlasciwie lokomotywa luzem) konczy bieg w Wielkim Kacku i manewrami zjezdza do szopy


--- Cytat: "Mariusz1970" ---Bo z punktu widzenia logiki właśnie wydaje mi się, że w tym akurat przypadku WK nie powinno być Ms2, gdyż nie ma dla mnie różnicy pomiędzy sytuacjami tylko przejazdu przez WK i jechaniu gdzieś dalej, a drogą która wprost prowadzi do szopy. Zgadzam się, iż SU jest w podobnej sytuacji i dostaje MS2, ale jak wspominałem nie znam się na przepisach i nie potrafię sobie tego logicznie uzasadnić, chyba, że istenije przepis, który mówi, iż jadąc do/z szopy musi być zawsze ms2
--- Koniec cytatu ---


Ale manewry w Skwarkach czy gdziekolwiek indziej nie maja nic do tego. Powinno być tak - w Skwarkach po namewrach dostajemy zielone i wyruszamy w droge powrotna luzem. Wjazd do WK powinien odbywac sie na dwoch pomaranczowych. Wjezdzamy w peron i dostajemy biale na wyjazdowym i karzelku pod mostem. Zjezdzamy do szopy, loka gasimy i z papierami do dyspozytora ;-) Do szopy jak najbardziej na sygnale manewrowym - na Sz to pociag mozna na szlak wyprawic, a to sa manewry w obrebie stacji WK

Mariusz1970:
Rozumiem, jedziemy do szopy, to po S13, na semkach powinno być ms2 (pomimo, iż de facto manewrów tam nie wykonujemy). Przyjmuje do wiadomości i zapamiętuje (wkuwan na pamięć, gdyż jazda manerwoa kojarzy mi się z manewrami, a tu tych brak. W SU, to można za manerwy przyjąć odczepienie od składu, a tu jest tylko przejazd). Trzeba byłoby, zastoanowić się co to znaczy jazda manerowa, bo być może ta EU robi te manewry nie robiąc ich.

Dzięki.

EU07-483:
"Manewrami nazywają się wszelkie ruchy taboru kolejowego oraz związane z nimi czynności wykonywane na torach kolejowych, z wyjątkiem wjazdu, wyjazdu i przejazdu pociągów."

Nasza jazda jest ruchem, podczas ktorego ani nie wjezdzamy na stacje, anie z niej nie wyjezdzamy ani przez nia nie przejezdzamy. (oczywiscie mowie o ruchu od ommentu wjechania lokomotywa na tor stacyjny przy peronie)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod