Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Elektryfikacja Quarka
Mariusz1970:
Można FPS podnieść poprzez operowanie parametrem node. U mnie na Quarku bardzo pomogło, choć wiem również, iż niektórym nieznacznie pomogło. Według mnie to im silniejszy komp (paradoksalnie), tym bardziej pomaga i jakoś tak nieliniowo, tylko coś na wzór jakieś funkcji kwadratowej, albo cholipa wie jakiej.
defiler:
Pamietam to. Napisales nawet specjalne narzedzie do zmiany wartosci node. U mnie to nie poskutkowalo. A szkoda ;/
Converter:
Ja natomiast proponowałbym zasiedlić teren wzdłuż odcinka Wielki Kac - Skwarki. Kiedyś zasiedlałem przedmieścia Wielkiego Kaca - nawet dobrze mi to szło. Dodać lasy, budynki, może jakieś przystanki i SBL. Denerwujący jest fakt, że taka modyfikacja trasy jest czasochłonna :/. Chyba że...jakby przerobić mój generator lasów - właściwie teraz też nada się do wstawiania grup drzew, a nawet budynków (znajdź i zamień w notatniku) ;)
Pozdrawiam,
Albsup - Converter
Krzysiek626:
Ja to tylko na razie elektryk jestem. Teraz brakło drutu, ale jutro mają dowieźć.
A tak nawiasem to o który odcinek do Skwarek Wam chodzi? Druty są wieszane na linii dwutorowej, dotychczas nie było tam żadnych misji. O linii jednotorowej nie myślałem. Na mój gust powinna zostać bez drutów.
PS: Pociąg testowy pojedzie 28 stycznia .....
Ponieważ prace zostały zakończone przed terminem, ( jak za dawnych czasów ) to pora na małą prezentację.
Skwarki od strony wjazdu.
Od strony torów postojowych
W stronę Wielkiego Kaca.
Czas rozejrzeć się co dalej ....
Mariusz1970:
Dzięki Krzyśkowi626, który zelektryfikował Wielki Kac-Skwarki, zapraszam do wątku:
http://http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=4899&sid=c30362060f3f2c5740f222c867578267
Założony jest oddzielny wątkek, gdyż odmian nowego Quarka ma być kilka i aby nie było w związku z tym w tym wątku bałaganu.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej