Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 3D MAX studio

<< < (2/2)

Krzysiek626:
Cieszę się że ty się nadajesz, wykroczyłeś po za regulamin. Tu nie powinno być inwektyw. Nie będę więc polemizował co który z nas potrfi.

Powiem że nie każdy musi się czuć tak "wielki" jak ty, a może nawet nie chcą. Swoją drogą chyba nie wiesz o co mi chodziło.

darek71wrc:
Panowie nie polemizujcie kto jest w te klocki dobry a kto nie umie nic . Ja się zaliczam do tych drugich chciałem się tylko choć troszke dowiedzieć o programie , a widze że już zaczynają się kłopoty .... kto jest lepszy , kto gorszy . Widzę że nie potrzebnie poruszyłem temat programu .... szkoda echhhhh .

Tomek6996:
I tak marnowane sa talenty. Ktos kto ma wizje pieknej trasy, ma czas coby ja zrobic, otwiera nieszczesne maxstudio i mu sie odechciewa. Podane linki owszem w jakis sposob pokazuja JAK TO SIE ROBI ale trzeba sporo czasu poswiecic na przyswojenie sobie tego. A to juz bardzo zniecheca. Cierpliwosc nad trasa bardzo rozni sie od cierpliwosci nad dmaxem.

Grand:

--- Cytat: "Tomek6996" ---I tak marnowane sa talenty. Ktos kto ma wizje pieknej trasy, ma czas coby ja zrobic, otwiera nieszczesne maxstudio i mu sie odechciewa. Podane linki owszem w jakis sposob pokazuja JAK TO SIE ROBI ale trzeba sporo czasu poswiecic na przyswojenie sobie tego. A to juz bardzo zniecheca. Cierpliwosc nad trasa bardzo rozni sie od cierpliwosci nad dmaxem.
--- Koniec cytatu ---


Co Ty chcesz od MAXa? Swietny program, czytelny, uporzadkowany dobry interface. Sama przyjemnosc pracy.

Oczywiscie mozna sie nie raz wkurzyc, ale to jak w kazdym programie. Idealem bylby jakis edytor do tras ale moze sie doczekamy kiedys.

Veritek:
Krzysiek626 ma racje. Przydałby się "uporządkowany" tutorial do pisania tras. Pod linkami które wskazał Daro jest wiele ważnych informacji ale są one "rozproszone" i czasem nie jasne, nie ma tego w jednym miejscu, gdzie nowy tasopisarz mógłby skorzystać bez biegania po wielu linkach.
Próbowałem stworzyć  trase wg. tutorialu który napisał jaras. Stworzyłem podobna mijanke w programie Jet 1.0 beta. Stwietrzdzłem że jak uda mi się choć to, to są dla mnie szanse :). Podpierając się tym co jest w scenery.doc uzupelniłem reszte danych. Niestety  "mijanka" jarasa ruszyła mi  na symku bez problemów jednak moje wypociny się krzaczą. Wyskakuje mi na poczatku Program usage. EU07[-v sceneryfilepath][-v vehiclename] a po załadowaniu symek mowi mi "Player train do not exist".  Co do scenery.doc to bardziej bym go nazwał plikiem informcyjnym niż przewodnikowym. Zauważyłem że część tych danych nie występuje w tym co "wychodzi" z programu Jet. a co jest w plikach scenery powstałych już tras.  
Wiec co innego jest w nich napisane, niż pisano nam że trzeba napisać. Pozatym jeżeli nowy trasopisarz spotka się z problemem, a w odpowiedzi dowie się że skoro sobie nie radzi to się nie nadaje do pisania tras to, nie ma co oczekiwać nowych tras i rozwoju symka (choc są tacy i chwała im za to co potrafią wspomóc). Wydaje mi sie że ludzie są chetni i mają potęcjał tylko brak im wiedzy lub wprawy w pisaniu tras a dochodzenie samemu może bardziej zniechęcić niż samo tworzenie.
Jestem ZA stworzeniem przejżystego i zrozumiałego przewodnika do pisania tras (sam bym to zrobił, ale sam próbuje uporać się z uporzadkowaniem i wykorzystaniem tej wiedzy).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod