Autor Wątek:  Kilka błędów do rozwiązania  (Przeczytany 4129 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Yazhubal

  • Wiadomości: 11
    • Zobacz profil
    • http://www.yazhubal.digart.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Kilka błędów do rozwiązania
« dnia: 26 Grudnia 2006, 20:35:02 »
Posiadam Eu07 z paczki zmodyfikowanej Mariusza1970,
nowe oryginalne XP, najnowsze stery do grafiki, zdefragmentowany HDD i żadnych problemów.

Jednak ładując Eu07 w konsoli mam

"degenerated triangle found " kilkakrotnie

po czym w programie  często mam linię drzew textury wyświetlaną nie prawidłowo





NA wszystkich trasach gdzie występuje ta textura mam z nią taki problem, czasami jest to tylko fragment końcowy szpaleu drzew a czasami jak na screenach ciągnace się trójkątne pasy przez kilometry tras.

Jak ktoś ma pomysł na rozwiązanie problemu będę bardzo wdzięczny.
og ég fđ blóđnasir
og ég stend alltaf upp

Sigur Rós

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6164
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 870
Kilka błędów do rozwiązania
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Grudnia 2006, 20:50:39 »
Zdegenerowane trójkąty to błąd modelu, nie Twój.

Może masz słaby sprzęt (ATS jest też bardzo wymagający). Ile masz pamięci na karcie, może się tex nie mieśc, albo karta przetaktowana i artefakty są. Ewentualnie błędna teksturka.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Yazhubal

  • Wiadomości: 11
    • Zobacz profil
    • http://www.yazhubal.digart.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Kilka błędów do rozwiązania
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Grudnia 2006, 20:57:28 »
odpalam na ASUS 1.8GH karta graf 128mb
512RAM
Opalałem już na nim Americas Army a Eu07 to chyba mniej wymagające :D

nie mam problemów z eu07 mam ok 30 klatek na sek w miejscach z "gęstą" trakcją  , nie wiem może mam wadliwą texturę jak pisałeś, może podmienię na inną.

Dzięki za odpowiedź!
og ég fđ blóđnasir
og ég stend alltaf upp

Sigur Rós

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6164
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 870
Kilka błędów do rozwiązania
« Odpowiedź #3 dnia: 27 Grudnia 2006, 10:11:25 »
Cytat: "Yazhubal"
odpalam na ASUS 1.8GH karta graf 128mb
512RAM
Opisz swój sprzęt dokładniej, bo wiem tylko (domyślam się)
- płyta główna, to jakiś ASUS, ale hgw*, która
- jakiś bliżej nieokreślony procesor o taktowaniu 1.8GHz
- jeszcze bardziej nieokreślona karta graficzna mająca 128MB pamięci
- 512MB RAM

hgw - hasacz go wie

Cytat: "Yazhubal"
Opalałem już na nim Americas Army a Eu07 to chyba mniej wymagające :D
No chyba włąsnie; symek jest baaardzo wymagający :)
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Yazhubal

  • Wiadomości: 11
    • Zobacz profil
    • http://www.yazhubal.digart.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Kilka błędów do rozwiązania
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Grudnia 2006, 14:32:55 »
ASUS A3Fc PC Notebook

Product Details Key Features
Processor    Intel Core Solo 1.86 GHz
 
Installed Memory    512 MB (DDR2 SDRAM)
 
Display    15 in. LCD
 
Operating System    Microsoft Windows XP Home Edition SP2
Processor
Processor Type    Core Solo
 
Processor Manufacturer    Intel
 
Processor Speed    1.86 GHz
Motherboard
Chipset    Intel 945GM Express
 
Bus Speed    533 MHz
Memory
Installed RAM    512 MB
 
RAM Technology    DDR2 SDRAM
 
Max Supported RAM    2.048 GB
 
RAM Speed    533 MHz
 
Installed Cache Memory    2048 KB
Hard Drive
Hard Drive Capacity    60 GB
 
Hard Drive Rotation Speed    4200 RPM

Graphic Processor    Intel 945GM



Może to pomoże. W sumie ten problem mam w wypadku textur z kanałem alfa jednak na trasie Gnaszyn oraz Krewetkowo najbardziej widoczne problemy.

Dziwne bo problem z texturami lasu ( z kanałem alfa ) nie występują w trasie Bałtyk oraz w innych ze sporą ilością texturowanych obiektów, są tylko lekkie opóźnienia z ładowaniem się obrazów.
og ég fđ blóđnasir
og ég stend alltaf upp

Sigur Rós

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Kilka błędów do rozwiązania
« Odpowiedź #5 dnia: 27 Grudnia 2006, 15:47:17 »
Notebook... sprawdź na innym kompie...

Offline Yazhubal

  • Wiadomości: 11
    • Zobacz profil
    • http://www.yazhubal.digart.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Kilka błędów do rozwiązania
« Odpowiedź #6 dnia: 28 Grudnia 2006, 16:17:54 »
no nie za bardzo, mój notebook jest najszybszym kompem PC w promieniu 86km :D (jest kilka Apple a to inna baja )

Problem mam tylko z texturami lasu jako plane, linii biegnącej ciągiem, podmieniwszy na texturę bez kanału alfa chodzi idealnie , nie wiem może jest coś ustawione w wyświetlaniu tej textury że się kopie?

Coś pokombinuje :)
og ég fđ blóđnasir
og ég stend alltaf upp

Sigur Rós

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Kilka błędów do rozwiązania
« Odpowiedź #7 dnia: 28 Grudnia 2006, 18:00:01 »
Krta graficzna Intel950, taką masz i to jest Twój problem. Być może można coś zrobić w ustaiweniach sterownika tej karty graficznej. Być może trzeba zainstalować inne ( starsze lub nowsze ) sterowniki, sporo pracy a efekt może być żaden. Nie znam sterowników Intela więc trzeba pokombinować metodą prób i błędów.